auto garantie die niet word nagekomen

Alessandro78
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

auto garantie die niet word nagekomen

#1 , 30 jan 2019 18:16

hallo
ik heb nu 10maanden geleden een 2de hands Opel ge kocht bij een garage dealer , dus heb er 1jaar garantie bij gekregen ,
2maand na de aan koop gin er een lampje branden van de motor( sobo lamp) of zo iets ,ben terug gegaan hij heeft het ge reset , dat heeft gewerkt,
dag er na was het weer terug aan het branden , dus ga weer terug naar hem , hij leest die weer uit hij zegt dan er is een storing op de sensor , maar kan geen kwaad zij hij , oke, hebben het ook zo gelaten , ik heb ondertussen al een klein onderhoud laten doen en een groot ,op geven moment begint de auto raar te doen , ik ga langs , hij zij de batterij is stuk , dus hij heeft een nieuw gestoken , en di heb zelf mogen betaald ,
2 dagen later doet die het weer , dus ik had er genoeg van , ik ben dan naar een Opel dealer gegaan en heb die daar eens laten uitlezen ,
wat blijkt dat er veel meer aan schelen dan hij heeft gezegd
5 groten mankementen ,
ondertussen gaat de auto niet meer heb hem laten takelen naar Opel om te laten nazien ,maar heb het nieuws ge kregen dat de motor stuk is dat er een volledig nieuwe motor in moet dus niet meer de moeiten om het te herstellen ,
nu me vraag is wat kan ik doen? ik ben de auto zelfs nog aan het af aan het betalen ,
rij nu met een vervang wagen van vab , een ander kopen kan ik niet ,
maar heb een auto nodig om naar me werk te gaan; wat heel moeilijk zal gaan worden dan ,
uiteraard sta ik sterk als ik naar de recht bank ga , of niet?
en de rechtbank duurt zo lang , of kan het sneller ?

Reclame