Spammer verveelt zich

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

Spammer verveelt zich

#1 , 26 dec 2018 09:27

Waarschijnlijk verveelt de spammer zich in zijn vrije dagen,

B.Debuck
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 dec 2018 09:33

Hij heeft zijn magic spamring vergeten uitdoen :(

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 dec 2018 10:18

Op een gerechtshof moet je tegenwoordig door een metaaldetector.
Misschien kan de forum beheerder eens overwegen het automatisch inloggen uit te schakelen.
Nu geef je een email en een paswoord en je krijgt toegang, het zal wel een bedoeling hebben, maar daar kan misbruik van gemaakt worden zoals u nu ziet. STOP DAT AUTOMATISCH INLOGGEN.

Reclame

jureca
Berichten: 77
Juridisch actief: Ja

#4 , 26 dec 2018 10:20

We worden inderdaad al een dikke week geteisterd door verschillende spammers.
Tot op heden hebben we de software van het forum vernieuwd en een extra beveiliging ingeschakeld, doch merken dat dit niet de gewenste resultaten heeft.

We bekijken vandaag de optie om een meer intensieve spamfilter te installeren.

Met vriendelijke groeten,

Het Jureca Team

Alfred J
Berichten: 190

#5 , 26 dec 2018 10:24

@Markje: met alle respect, maar je opmerking raakt kant noch wal en je hoofdletters zijn vrij agressief. Laat het spam-probleem oplossen door mensen die er verstand van hebben, de beheerders werken er aan.

LeenW
Berichten: 12818

#6 , 26 dec 2018 12:10

Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..

Kunt u op zijn minst uitleggen wat automatisch inloggen met spam heeft te maken volgens u?

katwezel
Berichten: 375

#7 , 26 dec 2018 12:49

Voor wie het interesseert , de betrokken spamberichten maakten reklaam voor valse diploma's enz
Hopelijk kunnen de beheerders er iets aan doen maar waterdicht zal nooit lukken , alsnog fijne feesten

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#8 , 26 dec 2018 12:57

Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..

Kunt u op zijn minst uitleggen wat automatisch inloggen met spam heeft te maken volgens u?
Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?
Door een fictief email adres en paswoord te geven
en dan geraak je binnen.
En ik bedreig niemand, ik zeg alleen, dat wat die spam-belager doet dat ik dat ook kan.
Hun bewering kennis van zaken te hebben is totaal misplaatst. Daar is hun oplossing te amateuristisch voor..

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#9 , 26 dec 2018 12:59

Voor wie het interesseert , de betrokken spamberichten maakten reklaam voor valse diploma's enz
Hopelijk kunnen de beheerders er iets aan doen maar waterdicht zal nooit lukken , alsnog fijne feesten
Jij geeft het juiste antwoord, waterdicht zal nooit lukken..

Oude Belg
Berichten: 3192

#10 , 26 dec 2018 13:00

Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..

Kunt u op zijn minst uitleggen wat automatisch inloggen met spam heeft te maken volgens u?
Dat automatisch inloggen heeft met het forum niets te maken: dat gebeurt door een subroutine op uw eigen computer.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Alfred J
Berichten: 190

#11 , 26 dec 2018 13:01

Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?
Door een fictief email adres en paswoord te geven en dan geraak je binnen.
Even de vraag van Leen herhalen: wat is de link nu net met "automatisch inloggen"? Als je je voordoet als bekwaam persoon, is het misschien handig om te beginnen met de juiste terminologie in plaats van anderen te verwijten? ;)

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#12 , 26 dec 2018 13:05

Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?
Door een fictief email adres en paswoord te geven en dan geraak je binnen.
Even de vraag van Leen herhalen: wat is de link nu net met "automatisch inloggen"? Als je je voordoet als bekwaam persoon, is het misschien handig om te beginnen met de juiste terminologie in plaats van anderen te verwijten? ;)
Als je de link nog niet begrijpt, hoef ik ook niet verder te antwoorden,

LeenW
Berichten: 12818

#13 , 26 dec 2018 14:19

Dreigementen worden hier niet echt geapprecieerd..

Kunt u op zijn minst uitleggen wat automatisch inloggen met spam heeft te maken volgens u?
Hoe denkt u dat een spammer op het forum komt?
Door een fictief email adres en paswoord te geven
en dan geraak je binnen.
En ik bedreig niemand, ik zeg alleen, dat wat die spam-belager doet dat ik dat ook kan.
Hun bewering kennis van zaken te hebben is totaal misplaatst. Daar is hun oplossing te amateuristisch voor..
Registreren is niet hetzelfde als inloggen. Als u dat al niet weet, denk ik niet dat u anderen moet gaan beschuldigen van geen kennis van zake te hebben.

Sirkii
Berichten: 5395

#14 , 26 dec 2018 14:33

Laat de spam van Markje maar komen. Wie beweert moet bewijzen ;-)

puttemanp
Berichten: 613

#15 , 26 dec 2018 15:03

Hun bewering kennis van zaken te hebben is totaal misplaatst. Daar is hun oplossing te amateuristisch voor..
Ik denk dat de enige zonder kennis van zaken jij hier bent! Als je nog niet doorhebt dat 'automatisch' inloggen een functie is van jouw browser moet je jezelf vragen stellen over jouw kennis.

Maar, laat ons de Troll niet verder voeden...

P.

Terug naar “Praat café”