Heffen subsidiaire belasting ( art 356 WIB 92)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

Re: Heffen subsidiaire belasting ( art 356 WIB 92)

#31 , 04 nov 2018 16:30

En TS blijft hier maar doorgaan met zijn waan-, en complottheorieën.
Nu ga je wat ver hoor. Volgens mij is dit dossier het resultaat van onze fiscus en justitie in gewone doen.
Slaapt die nog wel rustig vraag ik mij af?
Dat valt de laatste tijd eigenlijk best mee. We weten nu hoe alles bij de fiscus in zijn werk is gegaan. Geloof me, dat brengt rust. Ongeloof ook, maar dat houdt ons niet meer uit onze slaap.
Geduld is blijkbaar niet zijn grootste deugd.
We zijn zo'n 10 jaar geleden door de fiscus letterlijk op straat gezet voor niks. Zou jij in mijn plaats nog geduldig zijn?
Geef je hem een advies of raad, hoe klein ook, en hij heeft weeral een pak materiaal om zijn gefingeerde complotten door de fiscus tegen hem verder uit te bouwen.
Op raad en advies bedank ik de mensen die de tijd nemen om te antwoorden.
Jammer genoeg voelen er ook steeds enkelen de drang om op te treden als 'blazoen' poetsers.
Die krijgen gegarandeerd informatie waar ze eigenlijk over zouden moeten nadenken.
Dat ze hiermee niks aanvangen is niet mijn fout.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#32 , 04 nov 2018 17:01

Beste TS, ik heb en hoef u niets uit te leggen over het gedrag van deze of gene administratie. Dat fouten mogelijk zijn staat buiten kijf.

Aangezien het forum ook didactische doeleinden heeft zet ik enkel uw misinterpretaties en terminologische fouten recht.
Ik geef u dus noch gelijk, noch ongelijk in uw procedure.want dat is een taak voor de Rechtbank die zal oordelen op grond van ALLE elementen in het dossier.

Indien u gelijk krijgt zal de rechter oordelen hoe het nadeel dat u geleden hebt dient te worden gecorrigeerd. Ook daarvoor zal hij zich richten naar wat de wet dienaangaande voorschrijft. Hij gaat alvast dit forum daar niet voor raadplegen.
Wel, uw antwoorden - in tegenstelling tot anderen hier - hebben ook nooit de bedoeling om mij te beledigen. Ze wekken vaak verwondering en lijken vaak erg in te druisen tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel. Daar zoek ik dan de logica en rechtvaardigheid achter wat - eerlijk gezegd - niet eenvoudig is.

Reclame

Terug naar “Praat café”