electrisch of niet-electrisch that is the question

Thomas Morus
Topic Starter
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

electrisch of niet-electrisch that is the question

#1 , 23 sep 2018 14:04

Praten ministers met elkaar?
Aan de ene kant worden we aangepord om electrische wagens te kopen, langs de andere kant dat we zuinig moeten zijn met electriciteit wegens mogelijk stroomtekort in de winter. Hoe zit dat nu eigenlijk?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 23 sep 2018 14:23

Praten ministers met elkaar?
Aan de ene kant worden we aangepord om electrische wagens te kopen, langs de andere kant dat we zuinig moeten zijn met electriciteit wegens mogelijk stroomtekort in de winter. Hoe zit dat nu eigenlijk?

Op dit ogenblik praten ze vooral over elkaar :roll:

De rest zien we later wel. Brrrr. Warmetruienmaanden ?

adizal

#3 , 23 sep 2018 15:22

Chauffage een paar graden lager en wat lampen minder aansteken..Maar die opgelegde pret gaat niet op voor hen die deze maatregelen uitvaardigen, kijk maar op tv hoe zuinig zij zijn met verwarmen en elektriciteit en met onze gemeenschappelijke gelden omspringen.

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 23 sep 2018 17:09

Waarom moet de burger dat weer betalen? Het zijn toch de uitbaters van deze centrales die forse winsten boeken en die doorsluizen naar het moederbedrijf in Fr. die de kosten zouden moeten dragen. Ze hebben nagelaten tijdig het gepaste eigenaarsonderhoud te doen.

bosprocureur
Berichten: 6853

#5 , 23 sep 2018 17:43

Hmmm

En wie heeft dat systeem indertijd georganiseerd? En wie heeft de huidige toestand misschien wel zien aankomen , maar niet tijdig, of helemaal niet, de nodige investeringen gedaan om dat alles te voorkomen?

Regeren is toch vooruitzien, of niet soms?

En nu zitten we op het terrein van politics. be, of zoiets, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 23 sep 2018 18:02

Wij energie besparen en op nijverheidsgebouwen volop reclames langs de snelwegen, en in de grote steden binnenkort overal kerst verlichting ?
Ik word er moe van deze praktijken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bosprocureur
Berichten: 6853

#7 , 23 sep 2018 18:14

........ en volop verwarming met open deuren dan ,

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 23 sep 2018 19:44

op nijverheidsgebouwen volop reclames langs de snelwegen, !
Ik dacht dat verboden was?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#9 , 23 sep 2018 19:49

Als ik s'morgens vroeg op de baan ben zou ik dit toch niet aan zeggen, zelfs gisteren nog een mobile reclame scherm zien staan
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#10 , 24 sep 2018 10:17

Bij mijn weten was enige jaren geleden ieder reclamebord, zichtbaar vanop de autostrade, verboden . Heb er toen een tiental in heel Vlaanderen moeten laten weghalen die op zijgevels van eigendommen van mijn werkgever hingen.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#11 , 24 sep 2018 10:23

Bij mijn weten was enige jaren geleden ieder reclamebord, zichtbaar vanop de autostrade, verboden . Heb er toen een tiental in heel Vlaanderen moeten laten weghalen die op zijgevels van eigendommen van mijn werkgever hingen.
Juist, ik schreef snelwegen maar het zijn N wegen zoals Gent-Brugge de N9
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Praat café”