Flexi-jobs

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Flexi-jobs

#1 , 09 sep 2018 10:10

Op een horeca platform kon ik gisteren mijn ogen niet geloven wat er nu omgaat !

Dit is de tekst !!!

"waarom zei mn boekhouder, deze week, toen we opperden voor halftijds vast. Dat we dit absoluut niet mogen doen, dat iedereen zn vast ontslaat nu. En dat we in ons eigen vel zouden snijden bij ziekte, ontslag enz.... Maar we zullen het niet doen, zijn goeie raad opvolgend uiteraard.
Leve de werkgelegenheid."
Groeten


"Leve de werkgelegeheid" dit vond ik nu net het beste !!!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 sep 2018 13:38

Tja, dat moet die horeca-uitbater voor zich uitmaken, hé. Vast personeel heeft toch een aantal voordelen:

1. Gemotiveerder in veel gevallen.
2. Kan het niet zomaar afbollen (moet opzegtermijn doen).

Ik heb enkele vaste adresjes waar ik graag ga eten (héél erg goeie restaurants) en daar werkt men met vast personeel, anders kan men de kwaliteit niet bieden die ze daar wensen te bieden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 sep 2018 14:34

Ik heb enkele vaste adresjes waar ik graag ga eten (héél erg goeie restaurants) en daar werkt men met vast personeel, anders kan men de kwaliteit niet bieden die ze daar wensen te bieden.
Ik ook Tom, ik gisteren nog zo één bezocht , nooit geen studenten of extra's allemaal vast en geschoold personeel.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Praat café”