Tandarts

Corten
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Tandarts

#1 , 10 jun 2018 10:26

Tandarts allemaal leuk maar bel niet naar de weekenddienst centrale wand 1,50 per min noem ik afzetterij dat is zakken vullen over andermans ellende alsof we zo graag naar hun bellen we doen dit echt uit noodzaak en als je dan opbelt dan krijg je een muziekje te horen en om tijd te rekken wand time is money alsof ze nog niet genoeg verdienen maar je er zijn altijd wel mensen of bedrijven die nooit genoeg hebben ik vraag mij soms af wat zijn wij patienten of klanten

LeenW
Berichten: 12818

#2 , 10 jun 2018 10:39

Hebt u ook nog een juridische vraag?

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 10 jun 2018 12:49

dat bedrag is er om misbruik van de wachtdienst te voorkomen, anders bellen de mensen voor een pijntje dat al 2 weken duurt; net zoals 50% en meer van de oproepen voor de 100 niets met dringendheid te maken heeft . . .

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#4 , 10 jun 2018 13:07

Aan de andere kant van de lijn zit een operator die:
1) Mogelijk wachtenden voor u moet helpen
2) Moet betaald worden

Wees blij dat er in België een dergelijk systeem met wachtdiensten bestaat. In menig Europees land is de enige optie voor medische hulp 's nachts en in het weekend uw beurt gaan afwachten op de spoedgevallendienst van een ziekenhuis waar u uiteraard een van de laagste prioriteiten krijgt als het niet levensbedreigend is.
"sowieso" schrijf je zo.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 12 jun 2018 23:29

Het wordt helemaal leuk als een wachtdienst je doorstuurt naar een dienstverlener (arts / apotheek) die helemaal geen wachtdienst heeft ...

Mag je nog eens bellen, en ze eerst proberen wijsmaken dat arts/apotheek X niet open is ...

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 12 jul 2018 09:41

Thank you very much for the knowledge. It is very useful for me. I will take it to develop my own knowledge. :)
ufabet : J
Webmaster , kan die persoon niet in de ban?

bosprocureur
Berichten: 6853

#7 , 12 jul 2018 09:55

Ik denk zo dat de webmaster hier een kluif zal aan hebben.
Die "persoon" komt altijd weer met een variante van zijn nick, blijkbaar met volledige procedure van inschrijving en zo.

Is inderdaad irritant en hinderlijk, op zijn minst.

Terug naar “Praat café”