Waterinsijpeling

willy1willy
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Waterinsijpeling

#1 , 11 jul 2017 09:34

WATER in de Neptunus Blankenberge

Zoals u weet loopt er al ong tweejaar water van het raam boven mij,( ik weet dat de schade komt op de rekening van de veroorzaker dus het raam boven mij??????? )
Maaaaaaaaaar volgens het gerecht in Brugge mag deze syndicus het water in het beton structuur latten lopen zolang er geen schade zichtbaar is en moet er niets aan doen ??.
Overal springen er stukken van de gevel en terrassen via mail van de syndicus is dat oppervlakkeg condens.
Nu ik laat het water langs het beton op mijn raam naar buitenlopen ( probleem opgelost ).
Wat is het gerecht nog geloofwaardig hier in Vlaanderen. (onze syndicus was vroeger advocaat in Brugge )

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 11 jul 2017 11:03

Water blijft toch nooit staan op een verticaal raam?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 11 jul 2017 11:36

En water hoort bij Neptunus en Blankenberge :lol:

Reclame

willy1willy
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#4 , 12 jul 2017 09:47

Ik denk dat er hier op het juridischforum allemaal dezelfde zijn (slechte syndicus) die elkaar steunen.
Hulp krijg je hier niet, door dat jullie niet met de kosten zitten van een advocaat die deze zaak verliest in Brugge.
vroeger geloofde men een rechter, deze rechters zijn allemaal ............................... je weet wel.
dank jullie voor deze uitleg afgekeurde advocaten.

eylis
Berichten: 8837

#5 , 12 jul 2017 10:04

Willy1Willy voor zover we je post kunnen lezen staat er geen vraag in waar we je een uitleg bij kunnen geven. Dus geen dank daarvoor. Als je een discussie wil opstarten over je ervaring, dat kan ook. Maar dan wel in de juiste rubriek: "Praatcafé". Ps: ik begrijp niet wat je bedoelt met "allemaal dezelfde". Dat zou wel een gigantisch toeval zijn, want de meeste forumleden kennen elkaar helemaal niet. Hier delen vrijwilligers in hun ervaringsgerichte eigen kennis. Het zijn dus geen advocaten. En al helemaal geen afgekeurde. Gesteld dat zoiets al zou bestaan.

bosprocureur
Berichten: 6853

#6 , 12 jul 2017 10:14

:evil: Ik zou aan TS gewoon aanraden, als hij niet tevreden is over de dienstverlening, dat hij zijn geld terugvraagt.

Franciscus
Berichten: 38583

#7 , 19 jul 2017 00:16

Is die zaak ooit door u op de AV gezet als punt dagorder. Vb aanstellen deskundige via verzekering inzake waterinsijpeling enz enz
Is er ooit een claim geweest via uw verzekering tegen de VME / bovenbewoner.
Is er ooit enige deskundige aangesteld door eender welke partij?
enz enz
Wat waren juist uw vragen en gerecht in Brugge ... bedoeld u daar een vrederechter mee of naar ik vermoed een rechter in beroep.
En ja wij zijn hier allemaal vrijwilligers.

bosprocureur
Berichten: 6853

#8 , 19 jul 2017 07:42

En ja wij zijn hier allemaal vrijwilligers.
Uw bescheidenheid siert u, Franciscus.

Maar "vrijwilliger" staat in uw geval toch zeker niet gelijk met "amateur".

Uw bijdragen getuigen niet alleen van grondige kennis, maar ook van praktijkervaring. Maar er zijn altijd wel mensen voor wie je nooit goed kan doen.

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#9 , 19 jul 2017 11:11

er zijn altijd wel mensen voor wie je nooit goed kan doen.
En al helemaal als ze hier op het forum of van een rechtbank ongelijk krijgen. Dan zijn wij onbekwame amateurs, en zijn de rechters omgekocht of corrupt.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#10 , 19 jul 2017 11:52

er zijn altijd wel mensen voor wie je nooit goed kan doen.
En al helemaal als ze hier op het forum of van een rechtbank ongelijk krijgen. Dan zijn wij onbekwame amateurs, en zijn de rechters omgekocht of corrupt.
Zoals ik reeds in een andre thread heb meegedeeld stop ik mijn medewerking aan dit forum.
Ik ben het beu om voor mijn moeite uitgescholden te worden.
Ook worden concrete antwoorden telkens gedenatureerd door het gewauwel van derderangs sprookjesvertellers.

ADIEU!!!!!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#11 , 19 jul 2017 12:26

er zijn altijd wel mensen voor wie je nooit goed kan doen.
En al helemaal als ze hier op het forum of van een rechtbank ongelijk krijgen. Dan zijn wij onbekwame amateurs, en zijn de rechters omgekocht of corrupt.
Zoals ik reeds in een andre thread heb meegedeeld stop ik mijn medewerking aan dit forum.
Ik ben het beu om voor mijn moeite uitgescholden te worden.
Ook worden concrete antwoorden telkens gedenatureerd door het gewauwel van derderangs sprookjesvertellers.

ADIEU!!!!!
Beste asperger laat u toch niet ontmoedigen door enkele, ik zou het enorm spijtig vinden.
U hebt hier al honderden mensen geholpen met u kennis, zij hebben u nodig niet de mensen die u uitschelden.
Hoop dat u besluit niet definitief is.

Groeten,
Sloeberken.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Praat café”