Afzeggen EK voetbal

LeenW
Berichten: 12811

Re: Afzeggen EK voetbal

#16 , 29 mar 2017 12:33

Voor hetzelfde geld heeft de bond de aannemer de verantwoordelijkheid gegeven een stadion te zetten en kan de bond de geleden schade recupereren bij de aannemer die zijn verbintenis niet heeft uitgevoerd.
Quatsch!
Een bouwonderneming kan nooit een EK voetbal organiseren en zich engageren voor dit evenement!
Dat zeg ik toch niet?

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 29 mar 2017 16:08

[quote="demonenEen bouwonderneming kan nooit een EK voetbal organiseren en zich engageren voor dit evenement![/quote]
Organiseren niet, maar ze zijn er wel opgesprongen om een nieuw stadion te bouwen. Dat is iets anders dan zelf een EK organiseren. Je moet beter de nieuwssites lezen en niet enkel naar het voetbal kijken

demonen
Topic Starter
Berichten: 247

#18 , 29 mar 2017 16:20

Organiseren niet, maar ze zijn er wel opgesprongen om een nieuw stadion te bouwen. Dat is iets anders dan zelf een EK organiseren. Je moet beter de nieuwssites lezen en niet enkel naar het voetbal kijken
Iemand moet dat stadion bouwen en die partij is ook benadeeld als het evenement niet doorgaat!

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#19 , 29 mar 2017 16:31

Wordt echt een discussie tussen voetbalfanaten en anderen. Juridische vraag vind ik nergens. Eerder toogpraat.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

LeenW
Berichten: 12811

#20 , 29 mar 2017 16:34

Organiseren niet, maar ze zijn er wel opgesprongen om een nieuw stadion te bouwen. Dat is iets anders dan zelf een EK organiseren. Je moet beter de nieuwssites lezen en niet enkel naar het voetbal kijken
Iemand moet dat stadion bouwen en die partij is ook benadeeld als het evenement niet doorgaat!
Ook niet noodzakelijk, de bouw van het stadion kan volledig losstaan van het evenement. Zoals al eerder gezegd, dit is allemaal speculatie omdat we de overeenkomsten niet kennen.

Franciscus
Berichten: 38583

#21 , 29 mar 2017 21:24

Bij mijn weten was er bij Euro 2000 zelfde probleem in België. Geen stadion.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#22 , 30 mar 2017 09:03

Gewoon afschaffen die voetbal. Gaat veel te veel (zwart) geld in om.

Oude Belg
Berichten: 3192

#23 , 30 mar 2017 11:42

Gewoon afschaffen die voetbal. Gaat veel te veel (zwart) geld in om.
Voetbal is een spelletje, en moet een spelletje blijven. Best gewoon spelen in de wei van boer Jos.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#24 , 30 mar 2017 11:46

Voetbal is een zeer grote bisnes hier in Belgie, daar zijn vele miljoenen mee gemoeid, maar helaas moet de staat daar ook miljoenen in stoppen rechtstreeks en onrechtstreeks.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Praat café”