Johan Daeleman

mava105
Topic Starter
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Johan Daeleman

#1 , 06 mar 2017 11:13

Deze persoon stuurde me een privebericht, waarschijnlijk omdat zijn oorspronkelijk topic werd afgesloten.
Hierna een deel van de tekst:

Blijkbaar heb je niet door dat postnummers in Frankrijk bestaan uit 5 cijfers.
Er is dus niet gewoon een nulletje te veel gezet.
Dat postnummer stuurt de brief naar Poitiers in plaats van naar Givet.
[/
u]

Het ging dus inderdaad over een schrijffout.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 mar 2017 11:50

Is dit lolletje nu nog niet ten einde ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 06 mar 2017 12:17

Hij maakt er een hobby van om het juridisch forum en zijn leden te beledigen op andere fora.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

LeenW
Berichten: 12811

#4 , 06 mar 2017 12:58

Het is stilaan een vicieuze cirkel aan het worden. Hij komt met een vraag, dan wilt hij echter niet de nodige informatie geven wanneer dat gevraagd wordt, moderator sluit vervolgens het onderwerp af, hij gaat dan wat klagen op politics.be over JF, dan heeft hij weer hulp nodig met een nieuwe vraag en staat hij hier terug. En dan zijn we weer vertrokken.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#5 , 06 mar 2017 13:20

Het postnummer van Givet is 08600.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

TheJudge007
Berichten: 366

#6 , 07 mar 2017 00:56

.. hij gaat dan wat klagen op politics.be over JF, dan heeft hij weer hulp nodig met een nieuwe vraag en staat hij hier terug. En dan zijn we weer vertrokken.
Ha, gij snuffelt op politics.be, maar maak me niet wijs dat ge daar lid zijt want dat geloof ik niet. Zo'n racistisch forum .. :mrgreen:

LeenW
Berichten: 12811

#7 , 07 mar 2017 10:08

.. hij gaat dan wat klagen op politics.be over JF, dan heeft hij weer hulp nodig met een nieuwe vraag en staat hij hier terug. En dan zijn we weer vertrokken.
Ha, gij snuffelt op politics.be, maar maak me niet wijs dat ge daar lid zijt want dat geloof ik niet. Zo'n racistisch forum .. :mrgreen:
Nee ik ben geen lid, maar hij heeft hier al enkele keren reclame gemaakt voor zijn "blog" daar.

Terug naar “Praat café”