Keuze advocatenkantoor

karelvanhoof
Topic Starter
Berichten: 44

Keuze advocatenkantoor

#1 , 15 okt 2016 13:33

Ik zit met enkele vragen die vooral betrekking hebben op arbeidsrecht, burgerlijk recht, vennootschapsrecht, handels- en economisch recht.

Kies je best voor een kantoor in de buurt dat dergelijke zaken behandeld of kies ik best voor een onafhankelijk multidisciplinair kantoor?

Een onafhankelijk multidisciplinair kantoor lijkt me gemakkelijk om eventueel ook in de toekomst nog beroep op te kunnen doen voor eventueel andere takken in het recht. Iemand bepaalde suggesties?

Is X,Y,Z geschikt of zijn deze eerder geschikt voor de grote internationale dossiers?

dimitriosm
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 okt 2016 17:34

Ik ken wel een zeer bekwame kantoren. indien gewenst stuur ik dit door per prive bericht. Ik weet niet of het noemen van advocatenkantoren mag(publiciteitswetgeving ect.)

karelvanhoof
Topic Starter
Berichten: 44

#3 , 17 okt 2016 19:17

Alle suggesties zijn welkom, ook via privé bericht.

Reclame

DetectiveBrabant
Berichten: 2
Juridisch actief: Ja

#4 , 17 okt 2016 23:26

Bel, mail of ga gerust eens langs bij een aantal kantoren en vergelijk dewelke je volgens jou het beste kunnen helpen..
En laat je vooral goed informeren..

Dat geeft meestal snel uitsluitsel over iemand..

Roeland
Berichten: 172

#5 , 18 okt 2016 09:17

En als je juridisch advies zoekt, kijk ook eens naar de grotere consultancy kantoren. Deze hebben juridisch vaak meer kennis en ervaring in house dan het gemiddelde advocatenkantoor (die vaak meer gericht zijn op het voeren van procedures).

karelvanhoof
Topic Starter
Berichten: 44

#6 , 18 okt 2016 21:56

A
B
C
D
E

Iemand ervaring met deze?
Idee van de tarieven?
Zijn deze allemaal ook geschikt voor de KMO?
Als ik de website van A mag geloven zouden deze lokale tarieven hanteren, misschien meer aanvaardbare dan de andere?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#7 , 18 okt 2016 22:22

Mocht het u nog niet duidelijk zijn: dit is géén site waar we ratings geven aan advocatenkantoren, gewoon al omdat namen noemen niet toegelaten wordt. Gelieve daarvoor andere sites te raadplegen.

Topic wordt gesloten.

Terug naar “Praat café”