Ik zoek mensen die willen meewerken op een Syndicale forum

werknemer-CFL
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Ik zoek mensen die willen meewerken op een Syndicale forum

#1 , 02 okt 2016 13:54

Ik zoek mensen die willen meewerken op een forum "Het Forum Voor De Syndicale Afgevaardigde"

als in dit voorbeeld: RECLAME


Als er genoeg mensen intresse hebben om te helpen!
Dan start ik een site met de naam: RECLAME

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#2 , 02 okt 2016 15:22

Waarom het warm water her-uitvinden ?
Stel je vakbonds-vragen gerust hier.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 okt 2016 11:05


Dan start ik een site met de naam: RECLAME
is gewoon verdoken reclame want je site is er al
er is al een syndicaal-forum, hopelijk geen proces aan uw been.

heb wel en een leuk vraagje voor u,
staken ook, de grote vakbondsleiders die oproepen tot betogen en staken?
leveren zij ook loon in voor een stakingsvergoeding? of roepen zij gewoon iedereen op om mee te staken en doen zij zelf niet mee?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 okt 2016 11:12

De vakbondsleiders die kunnen niet staken, want ze werken in een vereniging zonder rechtspersoonlijkheid.

Aan wie gaan ze de staking betekenen ???

Aan iemand die op papier zelfs niet bestaat.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#5 , 03 okt 2016 11:41

De vakbondsleiders die kunnen niet staken, want ze werken in een vereniging zonder rechtspersoonlijkheid.

Aan wie gaan ze de staking betekenen ???

Aan iemand die op papier zelfs niet bestaat.


is het niet zo dat volgens het europees sociaal handvest alle werknemers mogen staken
waarom zou een vakbondswerknemer die staking moeten laten betekenen alvorens te mogen staken, als het om een nationale vakbondsactie gaat?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 03 okt 2016 11:47


is het niet zo dat volgens het europees sociaal handvest alle werknemers mogen staken
waarom zou een vakbondswerknemer die staking moeten laten betekenen alvorens te mogen staken, als het om een nationale vakbondsactie gaat?
Ik had het over een gewone staking, want op een nationale staking kunnen ze niet staken zij moeten werken, wie gaat het anders regelen , en toespraken houden de kabouters zeker ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#7 , 03 okt 2016 12:01


is het niet zo dat volgens het europees sociaal handvest alle werknemers mogen staken
waarom zou een vakbondswerknemer die staking moeten laten betekenen alvorens te mogen staken, als het om een nationale vakbondsactie gaat?
Ik had het over een gewone staking, want op een nationale staking kunnen ze niet staken zij moeten werken, wie gaat het anders regelen , en toespraken houden de kabouters zeker ??
en al die gewone vakbondsafgevaardigden die alles regelen op een stakingsdag. krijgen die dan ook een loon van de vakbond of 30€ stakingsvergoeding.

dus we mogen ervan uitgaan dat zij die oproepen tot sociale onrust, zelf niet meedoen. allez da is toch voor te lachen hé
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#8 , 03 okt 2016 12:28

De grote vakbondsmannen werken per maand, en geloof me die verdienen meer dan een minister hoor, dit zijn de best betaalden die ik ken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

WP002
Berichten: 1479

#9 , 03 okt 2016 17:37

Wat is dat toch vandaag? Eerst een mail over een tv-programma met Marcel Vanthilt, nu weer een mail voor reclame voor een ander forum. Ik verkoop potten met zelfgemaakte confituur, mag ik die hier ook aanprijzen ? ;)

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#10 , 03 okt 2016 19:43

De grote vakbondsmannen werken per maand, en geloof me die verdienen meer dan een minister hoor, dit zijn de best betaalden die ik ken !
Ook bij mensen die per maand betaald worden, kan je loonverlies per dag berekenen.

Ivm het loon: http://www.vacature.com/carriere/ontsla ... y-De-Leeuw
ministers:
http://www.jobat.be/nl/artikels/zoveel- ... -michel-i/

De vakbondsleiders die kunnen niet staken, want ze werken in een vereniging zonder rechtspersoonlijkheid.

Aan wie gaan ze de staking betekenen ???

Aan iemand die op papier zelfs niet bestaat.
er wordt wel degelijk gestaakt binnen een vakbond, loonfiches liggen hier ter bewijs :). Maar idd, niet iedereen heeft loonverlies, dat hangt af of er gewerkt wordt of niet. Net zoals bij elk ander bedrijf.

Een vakbond als syndicale organisatie is een vereniging zonder rechtspersoonlijkheid, maar dat wil niet zeggen dat daar geen vzw's zijn die een rechtspersoonlijkheid hebben. Je kan een aantal ervan (met een naam gelinkt aan de vakbonden) gewoon terugvinden via het KBO.

Verder enkel graag juridische vragen/antwoorden, geen politieke aub.

Terug naar “Praat café”