ongekende chauffeur

Sirkii
Topic Starter
Berichten: 5395

ongekende chauffeur

#1 , 24 aug 2016 08:19

'k Vind dat er de laatste tijd wel veel topics heel snel gesloten worden ...

Een beter antwoord dan 't correcte "dit forum dient niet om mensen te helpen de wet te omzeilen." zou kunnen geweest zijn : Gelukkig is er tegen dat soort fantazierijke pogingen tot omzeilen een sluitend antwoord : de eigenaar van de wagen wordt vervolgd tenzij hij/zij in het antwoordformulier aangeeft dat een andere bestuurder te vervolgen is en die andere bestuurder dat niet protesteert.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 24 aug 2016 08:30

'k Vind dat er de laatste tijd wel veel topics heel snel gesloten worden ...

].
Vind ik ook.

Milo72
Berichten: 1016

#3 , 24 aug 2016 09:03

Niet mee akkoord.
Het was heel duidelijk dat TS zijn vriend wou helpen om zijn rechtmatige straf te ontlopen, en daar dient dit forum niet voor.
Een uitleg waarom het plannetje niet eens zou werken is niet noodzakelijk, en kan enkel een (ongewenste) discussie op gang brengen over "hoe het dan wel zou kunnen".

Dat er de laatste tijd veel topics heel snel gesloten worden, lijkt me niet meer dan terecht, en meer aan de (inhoud / aard van de) topics dan aan de acties van de moderators te liggen.

Just my 2 cents.
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 24 aug 2016 09:29

Soms wel iets te snel, best eerst een opmerking geven.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

WP002
Berichten: 1479

#5 , 24 aug 2016 10:30

En het zou misschien ook nuttig zijn om al die topics samen te voegen, dat je er maar één moet negeren...

Idries
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#6 , 24 aug 2016 13:42

Bedankt en trouwens, m'n vader is hiervan op de hoogte en zou me dit toch niet laten doen. (in het geval dat dit wel zou kunnen) Ik studeer namelijk rechten en had hier toch enkele vragen rond, bedankt voor de mensen die wel de tijd namen om te antwoorden!

Terug naar “Praat café”