Verdwenen topic adi1000

sloeberken
Topic Starter
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Verdwenen topic adi1000

#1 , 13 aug 2016 17:54

Waarom zijn deze allemaal verwijderd de berichten van adi1000, die mensen zitten in paniek en hebben het al niet breed.
We kunnen deze mensen toch helpen door goede raad te geven, en niet om hun nog meer onrust te bezorgen.
Ga we aan discriminatie doen. Vind ik zeker niet leuk.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

LeenW
Berichten: 12811

#2 , 13 aug 2016 18:11

Ik denk dat de moderatoren proberen het soepje in 1 topic te houden, maar ik heb de topics niet helemaal gevolgd. Geen idee waarom er beschuldigingen van discriminatie moeten zijn?

sloeberken
Topic Starter
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 13 aug 2016 18:20

Ik denk dat de moderatoren proberen het soepje in 1 topic te houden, maar ik heb de topics niet helemaal gevolgd. Geen idee waarom er beschuldigingen van discriminatie moeten zijn?
Omdat ze verwijderd zijn, er waren wel meerdere topic opgestart waar ik hem/haar op gewezen had.
Ik heb zo al meermaals mensen die het niet breed hebben en in paniek zijn begeleid, die doen soms door hun verwarring eens iets fout.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 13 aug 2016 20:49

Het topic staat er toch nog. Alles werd samengevoegd door de Moderator.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 49#p440449

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#5 , 16 aug 2016 09:42

Nu pas gezien, heeft dus niks met discriminatie te maken, maar wel met orde en netheid op het forum.

Topics waren wel een kwartiertje weg naar een tijdelijk forum om op't gemak alles samen te kunnen voegen. Wat wel meer gebeurt.

sloeberken
Topic Starter
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#6 , 16 aug 2016 09:59

Sorry hoor JPV
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#7 , 16 aug 2016 10:54

np :). Gewoon niet altijd uitgaan van discriminatie, soms zijn er héél goeie redenen voor. Zelfs al zie je via de zoekfunctie op een bepaald moment een topic niet, wil dat niet zeggen dat die dus definitief weg is, soms zijn we eraan aan het werken. En als de kleine dan een kakapamper heeft, kan het even langer duren tegen dat de kaka of de topic opgekuisd is :).

Milo72
Berichten: 1016

#8 , 17 aug 2016 11:42

kakapampers gaan sowieso voor. En zijn ook makkelijker op te ruimen :-)
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Terug naar “Praat café”