Reklame op dit forum

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Reklame op dit forum

#1 , 30 aug 2015 10:36

Ik heb zeker niks tegen reclame op een gratis forum, maar ik heb wel iets tegen verkeerde informatie in deze reclame.
Dit staat hier als reclame Webhosting België Webhosting tegen lage prijzen. 15000MB webruimte vanaf €1.50 p/m

Ik heb zopas mijn abonnement betaald aan one.com en dit was 31,40€ BTW inbegrepen, ik heb dan ook een kleine webruimte dus daar kan het niet aan liggen !

Dit is wel een degelijk groot verschil met hun reclame.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Alfred J
Berichten: 190

#2 , 30 aug 2015 10:40

€ 1.50 excl. btw per maand; exclusief domeinnaam zoals op hun website staat. Een .be domeinnaam vragen zijn € 8 excl. btw voor.
Dat komt dus op ((12 x € 1.50) + (€ 8)) x 1.21 = € 31.46 jaarlijks.

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 aug 2015 10:51

Ik lees die reclame toch anders dan u.

One.com Webhosting
Compleet hosting pakket m/website & 15000MB Webruimte slechts €1,50/mnd[/u]


maar er moet nog eens 8€ bij geteld worden voor de domeinnaam, maar daar word geen woord over gezegd in de reclame, maar moet wel betaald worden, ondanks de reclame duidelijk zegt Webhosting België , als je benzine koopt zegt men ook niet 1€ taks en 0.5€ voor de benzine .

Heb er eigenlijk geen probleem mee, daar ze dan nog veruit de goedkoopste zijn. :wink:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Alfred J
Berichten: 190

#4 , 30 aug 2015 11:59

Webhosting en een domeinnaam horen niet noodzakelijk samen. Webhosting zonder domeinnaam is nogal onnozel, maar het kàn (of bvb domeinnaam elders kopen). Maar je hebt gelijk, om juist te zijn zou het netjes zijn als ze ook vermelden dat er nog kosten bijkomen voor de domeinnaam want zij geven de optie niet om enkel de hosting bij hen te schaffen. (Toch niet in de eerste stap bij registratie voor zover ik zie)

svennd
Berichten: 433
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website

#5 , 06 sep 2015 19:15

De reclame is afhankelijk van wat jij bezoekt, zo krijg ik per definitie reclame te zien waar mijn werkgever servers koopt . :) Maar reclame is zoals vaak misleidend. Zo ook voor one.com. Dit forum wordt gehost op digitalocean.com; Terwijl de prijs meeste voor minste voor mij versio.nl is, maar bij one.com zit een heleboel service die het voor de gebruiker makkelijker maakt ;)

Als je de prijs uitzet in aantal pintjes/cola's op café dan valt het allemaal in het niks ;)

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#6 , 06 sep 2015 20:07

Reclame ???
<adblock>

TheJudge007
Berichten: 366

#7 , 07 sep 2015 18:22

Reclame ???
<adblock>
Juist Ina, ik kan niet begrijpen dat er nog altijd mensen zijn die graag overspoeld worden met reklame. Moet er nu nog altijd met hand en tand uitgelegd worden hoe dat dit alles kan vermeden worden met de juiste browsers en extensies/app's ?

Er is natuurlijk geef ik toe nog altijd de kwestie dat een site moet overleven van de reklame die ze maken of ev. bijdragen. Dat debat was reeds gevoerd en JF wou in geen geval een bijdrage innen voor een soort lidmaatschap. Dat is hun vrije keuze, maar het alternatief nl. overspoeld worden met publiciteit, is dat nu beter ? Ik persoonlijk zou onmiddellijk vooe een bijdrage kiezen, en mag ik zeggen in het kader van de gratis Windows 10, waarom niet ? Zo zie je maar weer, niets is gratis: JF met tonnen pub > gratis, W10 met tonnen spyware > ook gratis. :P

Terug naar “Praat café”