Frustratie bij antwoorden

ongelukbelaagd
Topic Starter
Berichten: 514

Re: Frustratie bij antwoorden

#31 , 16 jul 2015 16:22

Mag nog eens naar boven als aandachtspunt.
Naar aanleiding van mijn topic bij ik geloof 'verkeersongevallen'.
Sommige antwoorden hebben me diep getroffen, zeker omdat het al zo'n moeilijk tijd was.

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#32 , 16 jul 2015 18:50

ongelukbelaagd, ik heb je thread zonet nog eens volledig doorgenomen en ik wil je bedanken voor je moed om dat punt van frustratie hier openlijk aan te kaarten.

Per 1 augustus (2015) voeren we op Juridisch Forum een aantal wijzigingen door waarvan we hopen dat ze een oplossing zullen bieden voor het probleem die je (terecht) aanhaalt.
Juridisch Forum is een discussie-platform en mag dat ook blijven, maar de omvang van de site maakt het noodzakelijk om een aantal aanpassingen door te voeren om de kwaliteit van de antwoorden te garanderen.
Zonder in detail te treden: kwalitatieve berichten worden beloond en het opstellen van berichten van bedenkelijke kwaliteit wordt (meteen) ontraden. (details volgen)

ongelukbelaagd
Topic Starter
Berichten: 514

#33 , 23 jul 2015 17:56

Webmaster,
ik heb niet graag dat mijn zoon de stempel krijgt van een prooi van sofisme. Nog minder word ik graag bestempeld als een pathologische leugenaar of fantast.
Dat is wat ik uit het antwoord met de "sterker dan politieseries op tv" opmaak.

Mijn leven is inderdaad rijkelijk gevuld met een ongeloofwaardig aantal van nog ongeloofwaardigere voorvallen. En dit geldt ook voor mijn familie.
Ik wou soms ook dat het anders was. Men kan zijn leven in bepaalde richtingen sturen maar niet alles heb je in de hand.
Gelukkig zie ik ook het voordeel van dit alles in : ik zou niet de vrouw zijn die ik nu ben, moest mijn leven anders gegaan zijn.
"Life is a lesson".

Maar desalniettemin zijn de antwoorden ongepast.

Reclame

Terug naar “Praat café”