is dit geen zware fout politie

jordy123
Topic Starter
Berichten: 4

is dit geen zware fout politie

#1 , 14 jan 2015 13:46

ik wil even mijn verhaal doen die ik echt in de pers wil ! ik ben X (aangepast door webmaster) 20 j jongen ik woon alleen sinds 25/12/2013 te X (aangepast door webmaster) ik heb geen contact met familie of niks en dat wil ik zo houden , sedert vorig jaar 2014 is er al in de media verschenen dat er brandstichting was gepleegd te X (aangepast door webmaster), ik ben in december 2014 geopereerd geweest een cyste die uit mijn geslacht verwijderd moest worden , die operatie was geslaagd maar kwam thuis met heel veel pijn , en dagelijkse bloedingen , waarvoor ik veel naar spoed van het hospitaal (aangepast door webmaster) ben moeten gaan en spoed, tot om de dag 15/12/2014 de thuis verpleging mij wonde van de operatie kwam ontsmetten, omdat ik er niet aan kan, die morgen kwam de thuis verpleging aan mijn deur en vertelde dat ik enorme pijn had , en raar gevoel , tot op hij antwoorden wat heb je gedaan ? da ik zeg wat , ja u operatie licht volledig open , ik zag mijn eigen vetweefsel en spier zitten de ontsteking had dit aangetast, ik ben die middag zelf naar spoed nog geweest die mij geopereerd had , maar hij was bezig met operatie en werd ik door gestuurd naar andere dokter , zij zei zo van jongske je hebt veel afgezien he maar helaas morgen terug operatie met spoed , mijn wereld stortte beetje in , maar het moest , op 15 december was de afspraak , en 16 december moest ik in de middag binnen zijn voor die operatie in het hospitaal (aangepast door webmaster) , ik heb heel veel pijn gehad tot nog steeds veel pijn en problemen , ik kan niet veel doen bukken is echt vermoeiend , ik slaap heel veel ook van mijn pijnstillers die ik moet nemen tradonal 50 mg , de dag dat ik thuis gekomen was werd ik verrast met belleke trek , waarvan iedere buur van mijn straat last van heeft ,wij bellen hiervoor altijd de politie maar nemen dit nooit ernstig waar ik echt dus zot van word ,mijn buren worden lastig gevallen en ik zelf door vreemde die ons in het oog houden , is dat omdat wij aan een nacht winkel wonen ? of in een centrum? wij worden da beu alle zelfstandigen en buren vragen meer controle aan maar die krijgen wij 's nachts niet , ier word heel veel stuk gemaakt en gevochten en ook gesluikstort , wij melden alles DIT KAN GEWOON NIET , maar de politie komen efkes ter plaatse en zijn terug weg , dus ik pakte mijn parlofoon op en zeg hallo , maar door de verdoving die ik had gekregen besefte ik niet veel meer , ik hoorde geen reactie later zag ik rook van onder mijn deur komen en tussen de zijkant van deur kader en deur zelf licht flikkeren , ik vond dit abnormaal , ik trok mijn deur open en werd geconfronteerd met brandstichting , wie weet ik niet , ik heb direct die brand geblust en ter plaatse 101 gebeld die 5 min kwamen kijken en foto's namen , en terug weg gingen ik heb alles moeten zelf opkuisen ; terwijl ik er moeite mee had van die operatie dit was middernacht , een week later krijg ik een brief dat ik uitgenodigd werd op politie bureau wegens een brand stichting , ik dacht dat over een zaak van mij ging , blijkbaar niet zo te zien ik kwam toe en melde mijn aan zoals iedereen doe ik word opgehaald door de rechters die de bespreking moest doen met mij ; toen ik boven op het bureau was kreeg ik mijn rechten , en leesde die toen de rechers wou gaan zitten zag ik dat de deur op slot ging en ik niet buiten kon , en werd direct de feite op mijn neus geduwd dat ik verdacht werd van brandstichting , waar ik totaal niks mee te maken heb hallo ik was net geopereerd dus ik zie mijn eigen da niet doen en das gewoon crapuleus ,zun waren bezig over de feite van 15 december terwijl ik nu merk dat het is gebeurd op de nacht van dinsdag op woensdag dus 17 december ze hebben al een fout gemaakt ,en die nacht kon ik het niet zijn want ik zag af van een zware operatie , nu beweren ze da ik het zal gedaan hebben en dat dit waarschijnlijk zal voorkomen en da ik zal opdraaien maar moet hiervoor nog teste aflegen , zoals leugen detector en dan gingen we het zien , ik krijg nog steeds om de drie uur verzorging van de thuiszorg , rede is waarom ze mij bedenken van die brand willen ze niet zeggen , ik heb er totaal niks mee te maken ik wil dit gewoon in de media zetten want dit is ee

fieke0509
Berichten: 188

#2 , 14 jan 2015 13:56

En wat is de vraag?

irmaladouce
Berichten: 71

#3 , 14 jan 2015 14:03

Dronken?
We know nothing, we are from Barcelona!

Reclame

jordy123
Topic Starter
Berichten: 4

#4 , 14 jan 2015 14:04

nee ben niet dronken of wat je bedoel , ik drink nooit zeh beschuldigen mij ier gewoon

Joeri_J
Berichten: 650

#5 , 14 jan 2015 14:12

Misschien best uw persoonsgegevens eruithalen?
Gelet de inhoud is het misschien niet wenselijk dat als iemand je naam googled op deze informatie in detail komt?
(ook niet binnen x jaar)

LeenW
Berichten: 12837

#6 , 14 jan 2015 15:18

Een basis aan tekstopmaak zou ook welkom zijn..

Lanox
Berichten: 3522
Juridisch actief: Nee

#7 , 14 jan 2015 16:21

Wat wil u bereiken met uw post hier? Heeft u juridische vragen?

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#8 , 14 jan 2015 20:36

Bericht zoveel als mogelijk geanonimiseerd.
Afgaande op de context lijkt de vraag me: "hoe kan ik de politie/rechter overtuigen van mijn onschuld. Hoe kan ik me laten verdedigen ?"

Franciscus
Berichten: 38599

#9 , 14 jan 2015 23:05

Waar was die brand buiten op straat?
In de gang beneden?
in de gang op uw verdieping?
Wat was er juist in brand gestoken en waar juist? -plaatsbepaling.
De recherche dus ..deur op slot ... hoe weet u dat?
U kan al zeker alle dagen en uren dat u in het ziekenhuis was als tijdslijn gebruiken ..
U bent gehoord zegt u maar normaal moet op uw uitnodiging staan dat u de mogelijkheid hebt om een advocaat te raadplegen, wat dat zo?
Is op zijn minst een Salduz III want gaat over brandstichting bij nacht in of aan een bewoond pand..dus niet niks.
De redenen waarom dus de artikels waarover u gehoord diende te worden moeten op de uitnodiging staan.
Ook op uw exemplaar van het PV van verhoor dienen die artikels te staan. Welke artikels zijn dat.
Kan u meer uitleg geven aub en indien mogelijk zoals reeds gevraagd met iets meer wit ruimten spaties punten komma's en hoofdletters . Leest iets makkelijker.

Goede raad laat de media hier buiten gaat u op dit ogenblik alleen maar een heleboel last mee krijgen.

BrechtS
Berichten: 463

#10 , 15 jan 2015 03:07

Voor zij die de vraag niet begrijpen: volgens mij is de titel letterlijk de vraag. Of dit geen zware fout is van de politie en TS zal het hierbij hebben over volgende zaken:
- geen uitgebreid onderzoek, maar gewoon kortelings even bekijken en foto's nemen
- het niet zeggen van de reden waarom hij verdacht is van die brand

Voor de rest klaagt hij er ook bij over zijn slechte buurt. Lijkt me om een marginale buurt te gaan, en eentje waar de politie schrik heeft om op te treden.

Dan naar TS zelf: die opmerking 'dronken' zal te maken hebben met uw chaotisch schrijven waar een gebrek lijkt aan spelling en leestekens. Ik zou het niet dronken noemen, maar chaotisch. Dan zoals Fransiscus zei: wat is de hele context van de brandstichting en de media erbuiten laten. Want als u uw verhaal doet in de media, zal de hele buurt het weten en zullen die vreemdelingen niet enkel meer kijken naar wat u doet.

Volgens mij is het geen zware fout van de politie, het zou wel een zware fout zijn als ze bewijsmateriaal zouden hebben genegeerd. Aangezien u zegt dat u door de verdoving niet veel meer besefte, kan het zijn dat ze dat vreemd gedrag vonden en u daarom als verdachte beschouwen. Als bijvoorbeeld u een roker bent, en ze vinden sigarettenpeuken bij de brand en de brand was toevallig een jerrycan die in brand schoot, en dan uw verdoving die u versufte, dan is het al heel moeilijk u te verdedigen als er geen sporen zijn van de echte daders of die u zouden vrijspreken.

Mij lijkt het een probleemwijk te zijn en dan is de media inlichten het allerlaatste dat men moet doen. Als men de media inlicht dan zal men zeker alle probleemgevallen uit de straat op zijn dak krijgen en dat kan rampzalige gevolgen hebben voor u.

Chaccamacca

#11 , 15 jan 2015 10:59

Dus als het vreemdelingen zijn en het is een marginale buurt waar de politie zelf niet durft te komen dan mag er niet over gepraat worden? Het is ver gekomen hier in België!!!

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#12 , 15 jan 2015 11:41

Lap, hier is weer iemand uit zijn schelp gekropen met zijn wrok tegen justitie en politie.

BrechtS
Berichten: 463

#13 , 15 jan 2015 11:45

Dus als het vreemdelingen zijn en het is een marginale buurt waar de politie zelf niet durft te komen dan mag er niet over gepraat worden? Het is ver gekomen hier in België!!!
Er mag wel over gepraat worden. Alleen zei ik dat er grote risico's aan verbonden zijn. Ik heb niet gezegd dat het de vreemdelingen zijn , maar dat het de buurt is. Het klinkt een marginale buurt waar zelfs de politie schrik van heeft. Als u daarmee in de media komt met naam en foto, kan u zich verwachten aan vergeldingsacties. Hier in regio Gent ken ik iemand die in de buurt woont van een zaak van 2de hands wagens. Een greep uit het bedrog dat daar wordt gepleegd: bij wagens met rammelende motor smijt meneer X er zaagsel aan toe. Voor de eerste kilometers, de test rit, onderdrukt dat het geluid. Maar na enkele tientallen kilometers draait dat effect om: de motor gaat er zelfs nog meer kapot van. Maar tegen dan is de testrit vaak al gedaan en de koop gesloten. Nog iets anders dat hij doet is in plaats van kapotte leidingen te vervangen, gewoon even met ducttape erover gaan. Maar goed, die kerel terroriseerde de hele buurt. Illegaal afvalolie verbranden op zijn terrein. Bijna wekelijks politie op zijn dak. De ene keer mannen in blauw pak, de andere keer met alles erop en eraan: kogelvrij vest en de nodige geweren. Niet niets dus. Toen mevrouw Y, de grootmoeder van een vriend van mij, de politie had gebeld om te melden dat hij weer eens illegaal afvalolie aan het verbranden was. De week daarop waren een hel: elke dag werd er in de brievenbus geplast. En 1 keer werd er zelf kak bijgestoken. Natuurlijk klacht ingediend, maar geen enkel spoor van de daders.
Toeval zou u zeggen? Die kans is klein, 1 van de kinderen van meneer X was al eens veroordeelt voor brandstichting in de brievenbus van iemand anders die was gaan klikken bij de politie. En meneer X en zijn gezin waren de enige die de buurt terroriseerde. Hier in dit geval lijken het meerdere individuen te zijn en zal de zaak dus nog complexer worden.

Chaccamacca

#14 , 15 jan 2015 11:50

mava105, bent u helderziende omdat je zegt met wrok tegen justitie en politie. Ik heb helemaal geen wrok tegen justitie en politie, gij maakt dat ervan.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#15 , 15 jan 2015 12:16

Dat hebben we gezien in uw tientallen posts van amper enige weken geleden.

Terug naar “Praat café”