reclame na en voor elke tekst

Franciscus
Berichten: 38603

Re: reclame na en voor elke tekst

#16 , 26 dec 2014 16:53

En dan nog Firefox en mozilla installeren als browser en mailsysteem... ook veel stabieler.

redak
Berichten: 205

#17 , 27 dec 2014 19:27

Ik heb dit enkel en alleen als ik niet ingelogd op het forum surf. Inloggen en heel de troep verdwijnt.
idem hier

skabalie
Berichten: 178

#18 , 18 jan 2015 21:35

Volgens mij is dit board erdoor onderhouden.
Moderator, kan misschien wel zonder reclame, maar moet geld vragen aan leden om alles online te houden, en niemand zal dit doen, en dan is het einde verhaal.
Al eens de prijzen gezien, voor het huren van webruimte, een domein en de kosten voor die software?
Dan zal je wel begrijpen, waarom je die ziet.

Reclame

bambipower
Berichten: 1034

#19 , 21 jan 2015 16:25

de manier waarop ze hier geplaatst zijn, is totaal buiten de regels van adsense. Het aantal blokken is veel te veel...
Ad limit per page

Currently, on each page AdSense publishers may place:

Up to three AdSense for content units
Up to three link units
Up to two search boxes

Publishers may not place more than one "large" ad unit per page. We define a "large" ad unit as any unit similar in size to our 300x600 format. For example, this would include our 300x1050 and 970x250 formats, our 750x200 and 580x400 regional formats, and any other custom sized ad with comparable dimensions.

However, keep in mind that placing the maximum number of allowed ad units on a page might result in it looking cluttered. Read our optimization guidelines for tips on where to place your ads. For best practices on custom sized ad units, review our custom-sized ad units page.

The above ad limits also apply to mobile sites. In addition, two or more AdSense ads may not appear on the screen at the same time on a mobile site.
https://support.google.com/adsense/answ ... t_per_page" onclick="window.open(this.href);return false;

als er klachten komen, of google doet een check dan zal dit domein geblokkeerd worden

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#20 , 21 jan 2015 20:31

voor zover ik zie zijn er 3 adsenses, een link unit en enkele ander reclames (niet van google). Dus perfect volgens de regels. Ik heb het wel niet uitgebreid bekeken.

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#21 , 21 jan 2015 20:45

de manier waarop ze hier geplaatst zijn, is totaal buiten de regels van adsense. Het aantal blokken is veel te veel...
Ad limit per page

Currently, on each page AdSense publishers may place:

Up to three AdSense for content units
Up to three link units
Up to two search boxes

Publishers may not place more than one "large" ad unit per page. We define a "large" ad unit as any unit similar in size to our 300x600 format. For example, this would include our 300x1050 and 970x250 formats, our 750x200 and 580x400 regional formats, and any other custom sized ad with comparable dimensions.

However, keep in mind that placing the maximum number of allowed ad units on a page might result in it looking cluttered. Read our optimization guidelines for tips on where to place your ads. For best practices on custom sized ad units, review our custom-sized ad units page.

The above ad limits also apply to mobile sites. In addition, two or more AdSense ads may not appear on the screen at the same time on a mobile site.
https://support.google.com/adsense/answ ... t_per_page" onclick="window.open(this.href);return false;

als er klachten komen, of google doet een check dan zal dit domein geblokkeerd worden
Zonder in detail te treden kan ik u meegeven dat reeds vele jaren de volgende tekst staat in onze Adsense-admin: "Er zijn geen beleidsschendingen voor u geregistreerd."
Ik weet dat die ads vervelend zijn en de dag komt dat we er ook een oplossing voor zullen vinden.
De "in line ads" (= tussen de berichten) zijn ook enkel zichtbaar voor niet-geregistreerde bezoekers.
Kortom, wie zich registreert + inlogt, moet enkel de banner bovenaan proberen te negeren.

bambipower
Berichten: 1034

#22 , 22 jan 2015 15:34

voor zover ik zie zijn er 3 adsenses, een link unit en enkele ander reclames (niet van google). Dus perfect volgens de regels. Ik heb het wel niet uitgebreid bekeken.

15 keer staat het op http://www.juridischforum.be/forum/view ... 47&t=60769" onclick="window.open(this.href);return false; pagina.
Hoe meer antwoorden er op een pagina staan, hoemeer adsense blocks er komen.

Versta mij niet verkeerd... mij stoort het niet (ik surf met addblock plus) en gun deze website zeker zijn inkomsten. Maar 15keer is er gewoon over. Controleer de broncode eens van die pagina en je komt 15 keer de adsense code tegen. (als je niet ingelogt bent)

Dat adsense niets vermeld in hun controlepaneel, verschiet ik niet van. In veel gevallen komen daar enkel de frauduleuze kliks.... of verkeerde plaatsen van het script bvb. Als je de policy van adsense niet volgt, gaan ze dat daar niet in vermelden. Ze zullen het nog niet gemerkt hebben, want anders ben ik zeker dat ze dit domein zouden blokkeren. Vanaf er een adverteerder gaat reklameren heeft deze site prijs. Enja, kan me best voorstellen dat adverteerders gaan reklameren, want sommigen betalen ook per view en niet alleen per click. Als er dan 15 op 1 pagina staan, lopen views snel op.


Ikzelf vind het er ook wel wat over... al stoort het mij niet, want ik zie ze niet. Mij lijkt het meer een verkeerde soort van scripting... waardoor er op een simpele manier na elk antwoord een advertentie komt. Er zijn veel betere manieren, die de policy van adsense niet schenden. Heb zelf weinig ervaring met phpbb (ken wel zeer goed invision en vbulletin) maar ben er van overtuigd dat er mods voor zijn

TheJudge007
Berichten: 366

#23 , 16 feb 2015 14:54

Als je met Firefox werkt heb je dit niet, die kan je blokkeren.
Ja, klopt, maar wat wil je er zijn nog altijd mensen die niet weten dat het internet vol met valkuilen zit. Een goede browser (en dus niet iets van MS) en wat popup en scriptblokkers en ge zijt van al die reklame vanaf. Natuurlijk tot groot ongenoegen van de site beheerders hier. Misschien moet het forum dan maar betalend worden, zijn we ineens vanaf van die discussie over wel of niet reklame. Hetzelfde krijgt ge met app's voor de smartphones. Zit meestal vol met reklame. Betalende versies niet.

Dus in konkreet: de pc-dummie op het forum zit tot over zijn oren in de reklame, dat klopt. Mijn pagina's hier op het forum zij "clean as a whistle".

julleke
Berichten: 14

#24 , 20 sep 2015 09:50

TS specificeert niet welk toestel hij gebruikt om online te gaan. Op mijn laptop heb ik ook Adblock en krijg ik geen reclame tussen de teksten. Evenwel denk ik dat de TS deze site bekijkt op een tablet. Wanneer ik dit ook doe op mijn tablet heb ik wel reclame tussen de teksten.

Terug naar “Praat café”