Scheiden

popo
Topic Starter

Scheiden

#1 , 24 sep 2014 08:47

Hallo,

Mijn ouders staan op het punt te gaan scheiden en de goederen zijn gezamenlijk ofzo...iets...
In deze relatie is mijn mama het slachtoffer(vind ik). Toen ze elkaar leerden kennen, hadden ze beide niets. Nu hebben ze iets mooi samen bereikt, maar we zitten nu in een heel ongemakkelijke situatie.

Vroeger(ongeveer 10 jaar geleden) hadden ze een bedrijf maar die is failliet gegaan. Terwijl mijn vader, in die tijd, 6 maanden in buitenland zat om zogezegd zaken te doen, moest mijn mama zijn rotzooi maar opruimen. Zij moest alleen naar de rechtbank gaan zonder advocaat, want dat konden we vroeger niet betalen. Wij( mijn mama, broer, zus en ik) werden ook elke dag uitgescholden door de schuldeisers, familieleden, 'vrienden'enzovoort. Mensen die in ons bedrijf hadden geïnvesteerd, begonnen ons ook te dreigen enzovoort. Zoals ik al eerder zei, zijn we er doorheen geraakt. Mijn vader verdient nu genoeg om ons goed te kunnen opvoeden, maar mijn mama verdient heel weinig.
Een jaar geleden is mijn vader terug naar het buitenland gegaan om zogezegd terug zaken te doen, maar hij heeft mijn mama bedrogen. Nu speelt hij met haar voeten door een dag te zeggen dat ze van haar houdt en de volgende dag haar uit te schelden als achterlijke enzovoort. Ook heeft mijn vader al een jaar lang een minnares in het buitenland. Hij koopt heel veel dingen(dure parfum, make-up enzo....) voor haar en stuurt ook heel veel geld naar haar. Wij hebben hem bewijzen getoond dat wij weten dat hij een minnares heeft, maar hij blijft ontkennen! ( er zijn nog veel meer dingen dat hij heeft gedaan en gezegd, maar dat ga ik hier niet allemaal vertellen :wink: )

Kunnen jullie ons tips geven over hoe we deze situatie het best aanpakken?

Alvast bedankt!

Reclame