Enquête thesis

Frederik1234
Topic Starter

Enquête thesis

#1 , 08 apr 2014 02:32

Dag iedereen,

Ik ben op zoek naar jullie mening. Indien jullie even tijd/zin hebben, kunnen jullie mijn vragenlijst voor mijn thesis (Vergelijkende en Internationale Politiek) invullen. Het duurt ongeveer 5 minuutjes. Alvast bedankt
https://www.surveymonkey.com/s/HR6VGS9

duma

#2 , 08 apr 2014 07:14

Ingevuld.

Was nog een een leuke enquête! :)

artemis

#3 , 08 apr 2014 12:13

Ik kan uw enquete niet invullen want ik ben geen van volgende:

Student

Arbeider

Bediende

Huisvrouw/man

Gepensioneerd

Werkloos

Reclame

Frederik1234
Topic Starter

#4 , 08 apr 2014 12:54

Ingevuld.

Was nog een een leuke enquête! :)
Danku!:)

Frederik1234
Topic Starter

#5 , 08 apr 2014 12:55

Ik kan uw enquete niet invullen want ik ben geen van volgende:

Student

Arbeider

Bediende

Huisvrouw/man

Gepensioneerd

Werkloos
Wat bent u dan wel als ik vragen mag?

LeenW

#6 , 08 apr 2014 12:57

Ik gok op ambtenaar ;)

Haja, zelfstandige staat er ook niet op, hoe heb ik dat gemist..
Laatst gewijzigd door LeenW op 08 apr 2014 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.

artemis

#7 , 08 apr 2014 12:58

zelfstandige ;-)

duma

#8 , 08 apr 2014 13:04

Ik miste idd ook zelfstandige en heb dan maar bediende ingevuld.

Frederik1234
Topic Starter

#9 , 08 apr 2014 15:00

Bedankt om in te vullen!
Zelfstandigen en ambtenaren reken ik in mijn onderzoek tot arbeiders, of bedienden. Kwestie van welke categorie het meest betrekking op je heeft.
Strict juridisch, en zeker op dit forum:), valt hier zeker over te discussiëren.

de reden
Juridisch actief: Nee

#10 , 09 apr 2014 11:48

Bedankt om in te vullen!
Zelfstandigen en ambtenaren reken ik in mijn onderzoek tot arbeiders, of bedienden. Kwestie van welke categorie het meest betrekking op je heeft.
Strict juridisch, en zeker op dit forum:), valt hier zeker over te discussiëren.
en artiest of atleet ?

gewoonlijk lossen ze dat op met andere

maar zou de nieuwsgroep be.politics niet beter gepast zijn hiervoor

heb er niet naar gekeken maar staat er een vraag bij ; waar ben jij bang voor
dan zou je kunnen antwoorden de 1,39% belasting van groen voor eigenaars van een woning 1,39% oogt niet veel maar op 250 000€ is dat voor een gepensioneerde een doodsteek
of het gevaar voor mijn job als nv-a in de federale regering komt want dan ben ik en mijn duizenden collega's onze job kwijt
en zal de modernisering van de haven toelaten dat de mensen van boord ons werk er gratis mogen bijnemen en buitenlandse krachten komen werken volgens het duitse model das 40u werken aan 5€ per uur en 20 overuren gratis werken per week
en als je opkomt voor je inkomen slagen ze je de kop in zoals bij de foorkramers in antwerpen

of een vraag : wat zou jij veranderen
kan je antwoorden een maximum pensioen , nu bouwen politiekers in 3 jaar parlementslapen meer pensioenrechten op dan een werkman in heel zijn loopbaan
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Frederik1234
Topic Starter

#11 , 10 apr 2014 02:12

Bedankt om in te vullen!
en artiest of atleet ?

gewoonlijk lossen ze dat op met andere

maar zou de nieuwsgroep be.politics niet beter gepast zijn hiervoor

heb er niet naar gekeken maar staat er een vraag bij ; waar ben jij bang voor
dan zou je kunnen antwoorden de 1,39% belasting van groen voor eigenaars van een woning 1,39% oogt niet veel maar op 250 000€ is dat voor een gepensioneerde een doodsteek
of het gevaar voor mijn job als nv-a in de federale regering komt want dan ben ik en mijn duizenden collega's onze job kwijt
en zal de modernisering van de haven toelaten dat de mensen van boord ons werk er gratis mogen bijnemen en buitenlandse krachten komen werken volgens het duitse model das 40u werken aan 5€ per uur en 20 overuren gratis werken per week
en als je opkomt voor je inkomen slagen ze je de kop in zoals bij de foorkramers in antwerpen

of een vraag : wat zou jij veranderen
kan je antwoorden een maximum pensioen , nu bouwen politiekers in 3 jaar parlementslapen meer pensioenrechten op dan een werkman in heel zijn loopbaan
Bedankt voor je mening.
Ook op politics.be gaat de vragenlijst rond. Waarom ik ook jullie vraag om het in te vullen? Omdat politiek iedereen aanbelangt en ik jullie mening dus ook belangrijk vind.

Terug naar “Praat café”