praatcaf

elsje
Topic Starter
Berichten: 109

praatcaf

#1 , 15 nov 2005 18:39

Zal dan toch efkens binnenwippen in dit virtuele : Praatcaf?: Vroeger in mijn studententijd hadden we ook zo,n gezellig stamcaf? , waar we alle kleine en wereldproblemen probeerden op te lossen :shock: Nu zie je overal Praatcaf?,s opduiken , alsof we er zouden vergeten met elkaar te praten.... Maar in het tijdperk van :ons: mobielke, onze pc , onze tv je kunt het zo gek niet bedenken, maar het eigenlijke praten, zo,n deugddoend gesprek van mens tot mens zijn we (denk ik!?) een beetje uit het oog verloren, en moeten we er weerom op gewezen worden dat er nog plaatsen zijn waar we met mekaar kunnen en mogen praten!! Ik zie het bij mijn enige dochter, die zoals ze zelf zegt genoeg heeft aan haar pc en haar mobieltje(en af en toe eens een vriend) . Aangezien de meeste van jullie jonge mensen zijn (studenten) wou ik graag dit eens aankaarten tussen pot en pint. Fijne site ... hoop zo af en toe eens te kunnen praten in jullie virtuele caf? 8) Zal mezelf en mijn man nu trakteren op een lekkere frisse pint.....Groetjes

Ratione Legis
Berichten: 76

#2 , 16 nov 2005 11:06

sant? ! :lol:

PS: ik hoor net op de radio dat het zoeken naar een partner via het internet enorm in de lift zit, dus blijkbaar leidt het internet op termijn wel tot (live) gesprekken van mens tot mens ;)

Gast

#3 , 18 nov 2005 16:02

Blijkbaar praten jullie het liefst over :recht: en voor de rest toch lekker in een gezellig caf?.................groooooooooooot gelijk zou ik zo zeggen!! :D :oops: :idea:

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 18 nov 2005 23:09

Blijkbaar praten jullie het liefst over :recht: en voor de rest toch lekker in een gezellig caf?.................groooooooooooot gelijk zou ik zo zeggen!! :D :oops: :idea:
Waar blijft dat (virtueel) vat bier??? :P :B

Bart
Beheerder
Berichten: 404
Juridisch actief: Ja

#5 , 19 nov 2005 10:01

We zijn volop op zoek naar een deftige bar-man/vrouw. :wink:

elsje
Topic Starter
Berichten: 109

#6 , 25 nov 2005 17:08

Ok wil een job als :barmoeder :wel aanmemen , maar verwacht dan wel wat m??r caf? bezoekers............ want alleen is maar alleen :lol: elsje

Gast

#7 , 07 dec 2005 20:25

Ik kom hier nog wel eens een pintje pakken.
:D

Gast

#8 , 07 dec 2005 21:36

Ik kom hier nog wel eens een pintje pakken.
:D
Tof zeg, eindelijk eens volk over de vloer!!!!!!!!! :roll:

sperwer
Berichten: 1155

#9 , 14 dec 2005 10:24

wie zegt er dat cyberliefde tot echte liefde leidt.
ben zelf op zo'n koppelcite in geschreven, maar zie mij nog niet met ??n van de mensen waarmee ik chat op die site een relatie hebben. zo'n sites zijn wel heel goed om mensen uit andere landen te leren kennen.
Japan, China, Canada of Braziel, maar ik denk niet dat ik ooit ??n van hen echt in levende lijve ga zien, enkel op webcam.

wim

#10 , 14 dec 2005 12:18

wie zegt er dat cyberliefde tot echte liefde leidt.
ben zelf op zo'n koppelcite in geschreven, maar zie mij nog niet met ??n van de mensen waarmee ik chat op die site een relatie hebben. zo'n sites zijn wel heel goed om mensen uit andere landen te leren kennen.
Japan, China, Canada of Braziel, maar ik denk niet dat ik ooit ??n van hen echt in levende lijve ga zien, enkel op webcam.
Zoals Elsje al zei : we leven in een tijdperk waar alles binnenshuis kan geregeld worden , we hebben geen echte contacten meer . Zelfs met mijn ouders heb ik weinig contact door zogezegd tijdsgebrek en ja die hebben ook nog geen pc . Later zullen we daar spijt van hebben denk ik , want wat voorbij is is voorbij. Ik hen ook zeker g??n behoefte aan een relatie via internet , het is zo al moeilijk genoeg!!!!! Spreek uit ervaring.Laat staan iemand uit China, Brazilie ..... goed voor een babbel , maar een relatie dat niet hoor!! Moeilijkheden zoeken is dat..........MVG

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#11 , 14 dec 2005 13:01

Het voordeel van cyberliefde/seks is dat het geen vorderingen tot onderhoudsgeld/bezoeksrecht met zich mee zal brengen.
Met een firewall als anticonceptie, hoeven de dames niet te vrezen hun pil te vergeten.

Het nadeel aan cyberseks is dan weer dat het bij " behelp U zelf " blijft. :wink:
Alle gekheid op een stokje, internet en mailen, wat mij betreft, DE uitvinding van de laatste jaren.

sperwer
Berichten: 1155

#12 , 14 dec 2005 17:41

Ik wil maar zeggen bij alle gekheid op een stokje er mensen zijn die denken dat je alles kan doen via internet. heb zelf geprobeerd cybermaaltijd te eten en geloof mij maar ni lekker smaakt naar papier. heb dan recept maar gevraagt dat was dan nog in het chinees ook. gelukking met vertaling in het engels

Wim

#13 , 18 dec 2005 11:09

wie zegt er dat cyberliefde tot echte liefde leidt.
ben zelf op zo'n koppelcite in geschreven, maar zie mij nog niet met ??n van de mensen waarmee ik chat op die site een relatie hebben. zo'n sites zijn wel heel goed om mensen uit andere landen te leren kennen.
Japan, China, Canada of Braziel, maar ik denk niet dat ik ooit ??n van hen echt in levende lijve ga zien, enkel op webcam.
Sperwer, gelezen in de krant.....
Internetdater versiert......zijn eigen moeder! Alles kan via internet, het zal je maar overkomen :oops: Alhoewel.....mijn eigen moeder mag gezien worden , moet toch de schrik van je leven zijn....
Toch beter een cybermaaltijd dan :cry:

sperwer
Berichten: 1155

#14 , 18 dec 2005 11:24

ja, dat kan gebeuren als mensen niet meer tegen elkaar spreken. En dat moeder en zoon goed opschieten en zelfs verliefd worden op elkaar is niet zo vreemd. Hebben al een band met elkaar, maar via een website elkaar daten. wil toch zeggen dat er veel en grote geheimen in dat gezin zijn.

Gast

#15 , 18 dec 2005 13:06

Hallo iedereen,
In allerlei relaties wordt de foutieve gedachte gehanteerd dat het een plicht is de ander gelukkig te maken. Daarmee zeg ik niet dat er iets mis is aan de intentie om een ander gelukkig te maken. Wat niet klopt is het idee dat u verantwoordelijk bent voor het geluk van de ander.
Het geluk van de ander hoort exclusief thuis op diens terrein.
Niet op dat van u.
Wat is jullie menig ? MVG

Terug naar “Praat café”