Heel kort, ik krijg een brief van een zekere advocaat (heel veel zin om naam en toenaam te noemen) in naam van eiseres. Ik begreep er uiteraard niets van wegens goed contact met eiseres, die verteld van niets af te weten en al zeker geen mandaat gegeven te hebben aan een advocaat.
Mijn advocaat reageert daarop, naar die advocaat die mij een brief schreef, dat er geen mandaat gegeven werd.
Schrijft deze advocaat terug een brief dat hij zelfs een schriftelijk engagement heeft oa, staat nog meer in de brief. Dochter van eiseres komt vaak voor in de brief. Blijkt dat dochter mandaat geeft aan advocaat in ouders naam zonder dat ouders akkoord zijn met de inhoud en zowel de eis. Ouders weten ervan af maar zeggen steeds tegen de dochter daarmee op te houden. Dochter gooit telefoon dicht en gaat lekker door.
Veel zin om klacht neer te leggen bij de politie want gans dit spelletje komt mij de oren uit. Ik voel mij precies een speelbal ! Of een nar waar iedereen zijn pleziertje mee heeft uit leedvermaak. Ik voel zelfs dat mijn advocaat weining in het verweer gaat. De brief die hij terug schrijft komt mij laks over vind ik.
Na eerste brief al contact opgenomen over de inhoud van eerste brief van advocaat, was totaal gebaseerd op leugens en de situatie helemaal verdraaid dan hoe het werkelijk verlopen is.
Ik ben het niet beu, ik ben het meer dan beu.
Nog 1 brief en ze zullen het geweten hebben !!!!
En iedereen mag het weten , het gaat over een schenking van mensen die mij wilden helpen, geen familie maar een goeie band, mensen die ik in mijn hart draag en omgekeerd en al jaren ken. Die mensen zeggen zelf , dochter heeft al ettelijke miljoenen gehad, onroerend goed en er is nog zo'n 300 000 euro te erven.. die mensen zijn er zelf niet goed van !
Vandaag wist ze haar ouders te vertellen (die dit op hun beurt meteen aan mij vertelden) dat ze zal laten beslag leggen op mijn loon en dergelijke. Die mensen hebben al gebeld naar die advocaat ook maar die gooit de telefoon ook dicht.