bankwezen forum?

Cristiano
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: Antwerpen

bankwezen forum?

#1 , 01 apr 2007 12:55

Joeps,


Ik ben dus nieuw op dit forum en heb een vraag (als het in een fout gedeelte van't forum sta, verandert ge da maar eh :wink: ):

Ik heb een paar vragen ivm de voorwaarden voor een Arcopar-aandelenrekening (bij Dexia), en ik wil ergens mijn vragen stellen (banken zijn gesloten vandaag). Nu ben ik op zoek naar een forum waar ik specifieke vragen ivm die voorwaarden van zo'n rekening kan stellen en aangezien ik na een tijd zoeken, zelf niets vind, vraag ik me af of iemand mij kan linken aan een goed forum waar ik m'n vragen zou kunnen stellen.

Voor alle duidelijkheid, ik ben op zoek naar een forum. Wanneer ik "voorwaarden arcopar" e.d. vind ik ook wel de voorwaarden, maar dat is niet specifiek genoeg om op m'n vragen te kunnen antwoorden...

mvg

Cristiano 8)

EDIT: heb net gemerkt dat ik m'n vraag in het "stel een vraag"-gedeelte had kunnen zetten. :roll: beetje voorbarig geweest dus...

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 01 apr 2007 20:09

www.google.be werkt ook als de banken dicht zijn! :twisted:

Cristiano
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: Antwerpen

#3 , 01 apr 2007 20:11

voor mij toch ni. heb lang zitte googlen en ik vond nix da aansluit bij wat ik zoek. Dus vandaar dat ik mijn toevlucht hier heb gezocht.

Reclame


Cristiano
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: Antwerpen

#5 , 02 apr 2007 17:18

had ik zelf ook al wel gezocht, maar was niet wat ik zocht. Never mind. Deze topic mag toe voor mijn part. Ik ben vandaag naar de bank geweest en heb antwoord op m'n vragen :wink:

Terug naar “Praat café”