Liegen mag dus op het JF ? De TS'ers zou in het algemeen moeten aangeleerd worden niet rond de pot te draaien. Op de duur verstrikken ze zich trouwens zelf. Anonimiteit is toch verzekerd en er mag zelfs een 2e nick zijn ? Als je als beantwoorder van posts al vanaf het begin aanvoelt dat de TS liegt werkt dat storend. Meestal zal je dan trouwens ook zien dat het aantal leugens zich opstapelen. Het is uiteraard geenszins en verre van de bedoeling dit te verbieden, eerder de posters op te voeden.
Mensen gaan vaak gebukt onder schulgevoelens, druk van de omgeving en stress voordat ze de stap durven te zetten om nog maar een vraag te stellen én zijn vaak ook bang voor de reacties die ze gaan krijgen. Dit forum is vooral bedoeld om die mensen te helpen emanciperen, stilletjesaan te leren informatie te vragen, te verwerken en zelf verantwoordelijkheid op te nemen om dingen op te lossen. Dus waarom zou je die mensen ook nog eens een "beleefde" schop voor de broek verkopen John? Waar moeten ze dan héén
Ik vind wel eylis dat je de doorsnee poster ruim onderschat en niet volmondig genoeg acht. Ik zou eerlijk gezegd bijna niet durven antwoorden aan mensen uit de categorieen die jij beschrijft omdat ik niet professioneel genoeg ben. Stel dat ik geen juist antwoord geef op hun vraag ?
Ik denk trouwens dat moderators hier juist minder (denk)werk mee krijgen omdat ze vanaf het begin weten hoe de vork aan de steel zit. Geen wie is wat spelletjes die de boel maar gecompliceerder maken.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard