Voor de mensen die het niet kennen.. :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitus" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok men excuses hoor als dit niet de gepaste forum ervoor is.... .Wat niet wegneemt dat dit een juridisch forum blijft. Als U over een medisch probleem wenst te debatteren zijn daar m.i. meer relevante fora voor te vinden.
Nu je het zegt.. dat zou ik weleens graag willen weten hoe het zit met erkenning en schadevergoeding enzo?Hoeft niet zo vlug afgeblokt worden. Er is nog geen debat over het medisch probleem, enkel een vraag of iemand aan Tinnitus lijdt. Kan bvb ook over de juridische kant van Tinnitus (schadevergoeding, erkenning FOD, ...) gaan.
Zelfs los daarvan kan even off topic gaan best wel, zolang het maar een relevantie heeft met het topic en/of met juridisch/financieel/economische zaken die verwant zijn aan die vraag. Als het de spuigaten uitloopt, sluiten we natuurlijk wél die topic (al dan niet via een melding).
Ik heb dit wel eens sporadisch, maar zeker niet in die mate dat ik hiervoor naar een arts ga. Het duurt ook nooit langer dan enkele minuten.
Bij mij is het enkele jaren geleden begonnen en ik had het maar eens af en toe maar de laatste dagen piepen die gewoon KONSTANT!!!!ik heb al jaren geen stilte meer
soms lig ik er van wakker