Goed gek in Wallonie ...

JohnD
Topic Starter
Berichten: 3580

Goed gek in Wallonie ...

#1 , 12 jun 2011 02:09

http://www.youtube.com/watch?v=Tuqbftqb ... mt=34&hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 12 jun 2011 12:43

Euh dat is op nog geen 10km van bij mij. Ik kan je verzekeren dat dit niet het enige geval juist over de taalgrens is.

JohnD
Topic Starter
Berichten: 3580

#3 , 12 jun 2011 13:34

Als je weet wat zo een paaltje kost !! Uiteindelijk zullen wij in Vlaanderen wel "bijpassen".
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#4 , 12 jun 2011 21:28

het is idd kafkaiaans maar als het volgens de regeltjes is wat doe je dan aan zoveel idioterie.
Maar zelf vind ik dit voorbeeld een beetje teveel misbruikt. Er bestaan minstens evenveel
idiote toestanden in vlaanderen.
Gebruik maken van dit voorbeeld lijkt mij eerder een zaak van potje Wallonie pesten dan
echt het probleem aanpakken.

Hij of zij die de bedoeling heeft om op deze manier Wallonie in de huidige tijdsgeest eens te kakken te zetten
is van een bedenkelijk niveau.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos
Berichten: 16087

#5 , 12 jun 2011 21:32

Gebeurd aan Vlaamse kant ook hoor. de oprit van de E40 is op amper 4km van bij mij en we dienen 9 (negen) keer van snelheid te wisselen, op een rechte steenweg notabene...

Vandebos
Berichten: 16087

#6 , 12 jun 2011 21:34

het is idd kafkaiaans maar als het volgens de regeltjes is wat doe je dan aan zoveel idioterie.
Maar zelf vind ik dit voorbeeld een beetje teveel misbruikt. Er bestaan minstens evenveel
idiote toestanden in vlaanderen.
Gebruik maken van dit voorbeeld lijkt mij eerder een zaak van potje Wallonie pesten dan
echt het probleem aanpakken.

Hij of zij die de bedoeling heeft om op deze manier Wallonie in de huidige tijdsgeest eens te kakken te zetten
is van een bedenkelijk niveau.

Klopt, dit spreekt eerder van een schabouwelijk zeer regionaal bestuur dan wat er zich op dit ogenblik op gewestelijk en federaal niveau afspeelt.

Fore
Berichten: 1298

#7 , 12 jun 2011 22:50

Het orgineel filmpje werd gemaakt door een persoon die daar in de buurt woonde en er elke dag door moest. Er stond eerst iets in over de waalse minister van verkeer (of zoiets). Maar die was niet blij dat zijn naam gelinkt werd aan zoiets. Terwijl hij wel de toelating ervoor gegeven had
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

JohnD
Topic Starter
Berichten: 3580

#8 , 12 jun 2011 23:46

Gebruik maken van dit voorbeeld lijkt mij eerder een zaak van potje Wallonie pesten dan
echt het probleem aanpakken.
Ja sorry als wij nu hun problemen al moeten oplossen ? En als mij iemand hetzelfde laat zien hier in Vlaanderen zal ik dezelfde negatieve kritiek uiten.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#9 , 13 jun 2011 13:02

beste John D ik denk niet dat de administrator of moderator mij zal toelaten dergelijke lijst hier neer te zetten.
Waarschijnlijk zijn zij zich bewust van het feit dat ik daarmee de server zal overbelasten en deze site niet meer
te bereiken is :D :D
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Praat café”