pc problemen

xena
Topic Starter

pc problemen

#1 , 19 mei 2011 13:12

ik geraak enkel nog op het internet via reclame die op mijn scherm verschijnt ik heb geen startknop op mijn beeldscherm of enig ander teken om op te klikken f11 helpt niet , als ik dit blad wegklik moet ik de pc terug opstarten om iets te kunnen doen

iemand enig idee hoe ik naar mijn bureaublad kan geraken of in mijn postvak

Fore

#2 , 19 mei 2011 13:40

Lijkt me een zware virus-infectie.
Pc opstarten in veilig modus en virusscanner laten lopen
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Tope

#3 , 19 mei 2011 13:49

Je geraakt in veilige modus door de functietoets f8 ingedrukt te houden als je PC opstart. De meest gemaakte fout hier is dat je de toets te laat induwt. Druk je F8 toets in net nadat het scherm van je BIOS verdwenen is. Nu zou je normaal een menu moeten krijgen waarbij je kan kiezen hoe je wil opstarten. Gebruik je pijltjes toetsen om door het menu te navigeren, bevestigen doe je met een druk op de knop.

Heb je op de werkbalk bovenaan een internetpagina onder Extra ----> Internetopties nagekeken of o.a. je startpagina niet veranderd werd?

Reclame

Fore

#4 , 19 mei 2011 13:52

Ja, meestal is dit al voor de 'piep' dat de pc maakt, derna en het is te laat (bij mij toch)
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

xena
Topic Starter

#5 , 19 mei 2011 21:32

Lijkt me een zware virus-infectie.
Pc opstarten in veilig modus en virusscanner laten lopen
via een scanner op de microsoft site in orde geraakt denk ik , had 3 worm infecties

JohnD

#6 , 20 mei 2011 00:10

Ja, die beestjes krijg je niet zomaar natuurlijk. Geen vaccinatie gehad voor de winter ? Gebruik een goede browser zoals FF of Pale Moon als je nog sneller wil zijn.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Praat café”