Is plushophilia legaal in België?

K-Tulkens
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Is plushophilia legaal in België?

#1 , 24 mar 2022 18:18

Plushophilia wil zeggen dat je je aangetrokken voelt door pluche knuffeldieren en er seks mee hebt. Is dit nu legaal of illegaal in België? In sommige landen worden zo'n mensen gedwongen opgenomen of gearresteerd. Plushophilia is bij veel mensen onbekend omdat veel mensen met deze betrekking zich niet durven uiten aan de buitenwereld maar er zijn meer mensen met deze betrekking dan dat je zou denken.

Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 24 mar 2022 18:22

Als u dat privé doet.... zie ik niet in wat er strafbaar aan kan zijn.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 24 mar 2022 18:25

zolang ge dat niet in het openbaar doet of in een speelgoed winkel

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 24 mar 2022 22:45

Wat niet verboden is bij wet, is toegelaten in België ...

Zolang er geen minderjarigen aan die pluchen beestjes hangen, en u dat niet in een speelgoedwinkel of elders in het openbaar doet, zou ik niet weten wat u daarmee strafbaar doet ...

Is uiteindelijk toch niets anders dan 'n opblaaspop of andere pretpoppen - en die mogen vrij verkocht worden, so ...

JohnD
Berichten: 3580

#5 , 29 mar 2022 02:57

Is uiteindelijk toch niets anders dan 'n opblaaspop of andere pretpoppen - en die mogen vrij verkocht worden, so ...
Nee dus Inazuma, ik denk dat hier door TS bedoelt word dat het geen opblaaspoppen of andere pretpoppen, maar plushe "dieren" zijn.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Praat café”