Overheid en IT

mava105
Topic Starter
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Overheid en IT

#1 , 11 feb 2022 20:01

Vanmiddag een nieuw coronacertifikaat moeten aanvragen voor mezelf en mijn echtgenote. Meer dan 2 uur mee bezig geweest. Soms totaal onoverzichtelijk, soms 5 x moeten inloggen om ergens te raken. Uiteindelijk voor mezelf via telefoon gedaan. Resultaat, vanavond 3 berichten (Vlaamse overheid; Doccle en ebox) in mijn mailbox, en ik verwacht nog er nog minsten 1 via bpost te ontvangen. Waarom moet alles in het veelvoud? Heb zo al in het verleden een factuur dubbel betaald. Heb ebox al afgesloten, evenals Doccle . Ze moeten me maar alles via bpost sturen op papier. Ik lees hierover meer klachten in de kranten

LeenW
Berichten: 12825

#2 , 11 feb 2022 20:26

Ik zou denken dat meerdere manieren om een belangrijk document in orde te krijgen, enkel ten goede komt van de burger? Bij mij persoonlijk was dit snel en eenvoudig geregeld.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 feb 2022 21:30

Ik heb daar geen enkele probleem mee gehad , ook mijn vrouw niet.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Kali
Berichten: 762

#4 , 11 feb 2022 21:59

Ik moet eerlijk zeggen dat dankzij de dubbele / driedubbele berichtgeving je ook perfect de phishing oplichtingsmails eruit kunt halen… want dat zijn dan maar “enkele” mails …

Terug naar “Praat café”