Het einde van de gezondheidscrisis

Arkan
Topic Starter
Berichten: 251

Het einde van de gezondheidscrisis

#1 , 17 jul 2020 21:05

Eerst kwam er een besluit dat zei dat er een gezondheidscrisis was. Dan kwam er een besluit dat zei dat de gezondheidscrisis 120 dagen ging duren. Als ik het goed voorheb dan is het vandaag de 120ste dag. Wat verandert er morgen?

Thomas Morus
Berichten: 5918
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 17 jul 2020 21:38

Dan gaan we allemaal dood.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Arkan
Topic Starter
Berichten: 251

#3 , 18 jul 2020 12:09

Dan verandert er dus niets, want jullie zijn allemaal dood en herboren.

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5918
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 18 jul 2020 12:25

Hopelijk zijn er daar geen politici.
Want die kennen nu zelfs het verschil niet meer tussen een venster en een deur.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

bosprocureur
Berichten: 6853

#5 , 18 jul 2020 12:34

Vandaar dat ze gewoon een venster nemen als ze langs een achterpoortje willen ontsnappen :)

Thomas Morus
Berichten: 5918
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#6 , 18 jul 2020 12:53

Maar het wordt beter na de massa-deportaties door de NMBS naar de Kust die nu volop bezig zijn.
Decennia geleden vonden die plaats naar het Oosten, het enig verschil nu is dat ze richting Westen gaan en vrijwillig, maar ik vrees dat het eindresultaat hetzelfde zal zijn.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

father bis
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#7 , 18 jul 2020 13:25

Titel van de topic zou beter anders noemen : het einde van een samenleving met recht op gelukkig leven, orde, discipline, naastenliefde, non-egotripperij, behulpzaamheid, respect voor de medemens. En # 6 volg ik hierin.
OOST WEST THUIS BEST.
Uw kot nogal goed dat ze het woord barak niet gebruikte. Heb de indruk dat wij gedwongen worden in een zoo te leven : ieder zijn hok.

Thomas Morus
Berichten: 5918
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#8 , 18 jul 2020 13:38

Wel raar dat de NMBS er nooit in slaagde om een vlot aanbod te bieden aan de pendelaars maar voor nutteloze en gevaarlijke verplaatsingen wél extra capaciteit inzet.
Zou dat kunnen komen omdat al de topmensen daar marionetten zijn van de politiek en daardoor besmet door hetzelfde korte termijn opportuniteitsdenken?

Ik vraag me af of we hier juridisch spreken over nalatigheid dan wel over onkunde.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

father bis
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#9 , 18 jul 2020 13:47

# 8 Zo lang politiek en konsoorten de spot mogen blijven drijven met de brave burger. Zoals deze week een bepaald minister ( ? ) de mensen een slag in het gezicht uitdeelde met haar varkensmasker. Is zelfs beledigend voor de varkens.
En om het een beetje juridisch te houden : handelen zij wel steeds volgens de wetgeving ?

Thomas Morus
Berichten: 5918
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#10 , 18 jul 2020 14:54

Waarom zouden brave burgers wel naar de wet moeten handelen maar politici niet?
Dat is toch puur despotisme en tirannie?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

jef007
Berichten: 1679

#11 , 18 jul 2020 18:53

wie weet er het fijne van die achterdeur en dat venster?

Arkan
Topic Starter
Berichten: 251

#12 , 04 aug 2020 23:04

Als God een deur sluit achter een mensenleven dan opent Hij een venster in de hemel.

Terug naar “Praat café”