we nemen er gewoon een eentje bij....
Is het polygame huwelijk op komst?
Laat je fantasie hier in het praatcafé maar eens de vrije loop
RR
natuurlijk maar als we kijken naar het erfenisrecht etc etcJe kan ook gewoon NIET TROUWEN
Is dit in twee richtingen?we nemen er gewoon een eentje bij....
Bwoah, ik weet zo nog niet...een Ménage à trois...ik wil gerust mijn man delen met een andere vrouw...het zal MIJ alvast een pak gezeur en seksuele activiteit schelen...Of het polygame huwelijk nu wettelijk wordt of niet, sociaal aanvaard zal het hier niet rap zijn!
maar zal hij je willen delen met een andere man?Bwoah, ik weet zo nog niet...een Ménage à trois...ik wil gerust mijn man delen met een andere vrouw...het zal MIJ alvast een pak gezeur en seksuele activiteit schelen...
Een tweede man in huis zal hij zeker niet willen(zo zijn mannen wel hé) maar dat hoeft ook niet, ik heb al meer dan genoeg aan één mannelijke zeurpiet en 4 kinderen in huis. Let op; ik zie hem nog even graag , zoniet nog liever, dan 16 jaar geleden…MAAR hij kan,bij momenten, zo zeuren… Een vrouw die 20 jonger is dan mezelf…is MINDERJARIG…dat is geen optie! Wij hebben al meer dan 3 jaar een au-pair in huis en hij ziet ze niet eens staan…maar zal hij je willen delen met een andere man?
of zou je hem nog willen delen als ze 20 jr jonger is?
Het wordt met twee blijkbaar steeds moeilijker bijeen te blijven. Zou dit met drie of vier beteren ?we nemen er gewoon een eentje bij....
Laat je fantasie hier in het praatcafé maar eens de vrije loop
RR