Rijbewijs?

Kimbertin
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Rijbewijs?

#1 , 27 apr 2020 21:01

Hallo, ik heb gisteren een ongeluk gehad. Er waren geen andere partijen bij betrokken. Politie is gepasseerd en gestopt, en gewacht tot wanneer de takeldienst er was. Nu, ik was erg in shock, en weet niet alles meer. Als ik morgen naar de politie ga, kunnen zij dat zien in het systeem of iemand zijn rijbewijs is ingetrokken of niet?

LeenW
Berichten: 12828

#2 , 27 apr 2020 21:51

Uiteraard, dat is info die direct op hun scherm komt.

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 27 apr 2020 22:33

Hebt u moeten blazen...is een standaard procedure bij ene ongeval.
Een andere partij zal er wel zijn met enkele uitzonderingen vb motor opgeblazen of zo. Maar vermoedelijk bent u wel ergens tegen en of op gereden...
Want hoe kan u anders schade hebben....

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 28 apr 2020 09:08

Hallo, ik heb gisteren een ongeluk gehad. Er waren geen andere partijen bij betrokken. Politie is gepasseerd en gestopt, en gewacht tot wanneer de takeldienst er was. Nu, ik was erg in shock, en weet niet alles meer. Als ik morgen naar de politie ga, kunnen zij dat zien in het systeem of iemand zijn rijbewijs is ingetrokken of niet?
Heeft de politie dan uw identiteit, rijbewijs niet gevraagd :?:

U moet dat bij hebben ...

Vaak kunnen ze zien dat het ingetrokken is
Indien niet te zien, maar als je het nadien zelf niet te voorschijn kan toveren, gaan ze ook wel eens verder kijken, naar het waarom daarvan ...


Eventuele staat van intoxicatie / drugs niet getest ?
In tegenstelling tot wat Fransiscus schreef, gebeurt dit nog steeds niet altijd bij ongevallen :cry:

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 apr 2020 11:45

Wederom krijgen we hier een onsamenhangend verhaal/vraag voorgeschoteld waarbij toch het vermoeden bestaat dat niet alles gezegd werd door TS. Als je een ongeval hebt en de politie komt ter plaatse en trekt ter plaatse je rijbewijs in zal er wel veel meer aan de hand zijn. Dat je dat dan niet meer weet doet gewoon nog meer vragen oprijzen.

Terug naar “Praat café”