Zwart werk van 12 jarig kind.

LeenW
Berichten: 12828

Re: Zwart werk van 12 jarig kind.

#16 , 05 apr 2020 23:34

Kinderarbeid mag niet klopt.
Maar waar is het bewijs, dat het kinderarbeid is.
Ik vind dat toch maar niks die klikkers en verraders, die vermeende zwartwerkers enz.. heimelijk verraden, zoals nu in Corona periode wat ze bvb doen aan de kust, de mensen aanzetten een ander te verraden.
Het zijn terechte maatregelen daar ben ik mee eens, maar laat de politie zijn werk doen, het is niet de taak van de burger om verrader te spelen, als burger win je daar niks mee.
Het brengt burgers niet samen zoals men beoogt, maar drijft ze uit elkaar.
Dat heet burgerzin. Het land van de Omerta zit met het hoogste aantal Coronadoden.
LeenW de media staat vol van dergelijke burgerzin, dus ik neem aan dat ik niet alleen daar zo over denk.
De media rapporteert meningen. Zo zijn er ook mensen die in de media mensenrechten in vraag stellen. Dat wil niet zeggen dat ze daarom gelijk hebben, laat staan dat Juridisch Forum ze een platform moet geven om hun meningen te verspreiden. Iemand die een geval van (werkelijke) kinderarbeid niet aan de politie meldt, heb ik geen woorden voor. Iemand die een groep mensen samen ziet feesten en denkt van "mijn probleem niet", heeft evenveel bloed aan zijn handen als die mensen zelf. Het is door mensen zoals u dat de Coronacrisis langer gaat aanslepen dan nodig.

"Als burger win je daar niets mee" zegt u, wat dacht u van de gezondheid van u en uw naasten?

Als u hier nog verder over wil discussiëren, mag u mij via PM contacteren. Voorlopig ga ik de topic openlaten voor TS om zijn vraag te verduidelijken, zonder dat gaan we inderdaad nergens naartoe.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#17 , 06 apr 2020 10:22

Leen, dank u wel dat u mij volgt in mijn vraag naar verduidelijking. Het is immers het laatste wat een J.F. mag doen en dat is meegaan in een persoonlijk conflict tussen partners en/of families of zelfs wraakacties.

Hou jullie gezond en zorg goed voor jullie zelf en wie jullie lief en dierbaar is.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#18 , 06 apr 2020 11:21

#16 en #17 sluit mij hier volledig bij aan.
TS blijft in gebreke om geen nadere info te verstrekken.

En zeer belangrijk is de laatste zin van Marcus. Dat hebben wij allemaal nodig.

Reclame

Terug naar “Praat café”