kan een bedreiging door middel van een brief ervoor zorgen dat je iemand anders privéschulden moet betalen?

Bal1995
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

kan een bedreiging door middel van een brief ervoor zorgen dat je iemand anders privéschulden moet betalen?

#1 , 28 mar 2020 20:21

Er wordt beweerd in een zaak dat die gene 8-9 jaar geleden beiden de zelfde supermarkt runde, maar helaas die is failed verklaard. Daarna kwamen de schulden tot een toren hoog. De ene heeft zijn schuld proberen af te betalen en nog steeds mee bezig. Terwijl de ander al in de schulden zat voor ze een partnerschap aanging met de ander om een supermarkt te runnen. En nu beweren ze beide dat het ieder zijn schuld is omdat het geen succesvol winkel werd. Die gene die bezig was met het afbetalen van de schulden en nog steeds ermee bezig heeft een bedreigingsbrief geschreven maar niet bedreigd met de dood of iemand van haar family te doden. Kan die gene die al in de schulden zit dit gebruiken als claim dat ze door deze brief jaren lang niet heeft geprobeerd om te werken voor 6 á 7 jaar lang om haar privé schulden af te betalen. En nu vraag ik me af of die persoon dat brief kan gebruiken om haar privé schulden te laten betalen?

LeenW
Berichten: 12828

#2 , 28 mar 2020 21:07

Ik ben niet helemaal mee met het verhaal. Waarom zouden de bedreigingen iets met de schulden te maken hebben?

Reclame

Terug naar “Praat café”