Weekendwerk

mava105
Topic Starter
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Weekendwerk

#1 , 07 mar 2020 09:27

Ik heb de indruk dat er tijdens de weekenden merkelijk minder topics geopend worden. Komt dat omdat veel mensen JF van op hun werk volgen, of omdat ze dan te moe zijn om te reageren, of ergens in het zwart gaan werken :mrgreen: , en dus geen tijd hebben om een topic te plaatsen, te lezen en/of te reageren?

D0gD0g

#2 , 07 mar 2020 09:38

Ik heb de indruk dat er tijdens de weekenden merkelijk minder topics geopend worden. Komt dat omdat veel mensen JF van op hun werk volgen, of omdat ze dan te moe zijn om te reageren, of ergens in het zwart gaan werken :mrgreen: , en dus geen tijd hebben om een topic te plaatsen, te lezen en/of te reageren?
Ik denk dat ze het juridische forum als springplank gebruiken om eens te polsen wat de mening hier is over hun probleem en om dan verder te gaan naar andere instellingen. Het juridische forum heeft ook zo geen goede reputatie. kijk maar eens op diverse reviews die over het forum geplaatst worden of deze terecht zijn dat moet ik in de midden laten. Er zijn beweringen dat het vroeger beter was daar kan ik niet over meepraten.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 07 mar 2020 10:41

In het weekend werken de kleurtjes precies ook niet ..

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 07 mar 2020 10:41

In het weekend werken de kleurtjes precies ook niet ..
Hier wel, andere draad niet :?: :shock:

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 07 mar 2020 11:49


Het juridische forum heeft ook zo geen goede reputatie. kijk maar eens op diverse reviews die over het forum geplaatst worden of deze terecht zijn dat moet ik in de midden laten. Er zijn beweringen dat het vroeger beter was daar kan ik niet over meepraten.
Het was vroeger altijd veel beter, en het gras is altijd groener aan de overkant .

Het J F heeft altijd een online discussie-forum geweest, maar sommigen bezoekers denken hier een advocaat te kunnen uitsparen !

Ik weet dat anderen en ik zeer veel mensen goed hebben geholpen, ik mag zeggen dat ik al een paar duizend km heb gereden met trein en auto om mensen 100% gratis te gaan helpen, er zitten hier nog vaste forumers op die dit kunnen beamen .

Dus van die slechte recensies trek ik me niks van aan, alle restaurants krijgen zeer regelmatig slechte recensies van tripadvisor , zijn het daarom allemaal slechte restaurants ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 07 mar 2020 11:51

En ja er zitten minder op in het weekend er zijn er zeer veel die enkel vragen stellen op de PC van hun werk !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

D0gD0g

#7 , 07 mar 2020 12:10

En ja er zitten minder op in het weekend er zijn er zeer veel die enkel vragen stellen op de PC van hun werk !
Het is wel tof, dat je uzelf in je vrije tijd en met eigen middelen inzet om mensen te gaan helpen met dergelijke huur problemen.
Vind ik echt een goede daad.

mava105
Topic Starter
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 07 mar 2020 12:39

TS die hier niet vinden wat ze zoeken (hun gelijk halen) zullen altijd ontevreden zijn. Dat zullen ze ook zijn als ze, zelfs met bijstand van de beste betalende advocaten van het land, in het ongelijk gesteld worden.

Stefstef
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#9 , 07 mar 2020 15:19

Ik heb toch al verschillende advocaten gehad die ik met input van het JF en veel opzoeken op internet gevoed heb.

mbbs1024
Berichten: 474

#10 , 08 mar 2020 12:28

Het is altijd interessant om een probleem in een groep te gooien, met meer weet je immers altijd meer dan alleen.

Franciscus
Berichten: 38587

#11 , 08 mar 2020 12:58

Wat de review betreft ... deze zijn van iemand die een klein beetje veel boos is op het JF.
Wij zijn hier allemaal als vrijwilliger met elk onze eigen opleiding kennis en ervaring.
En inderdaad ... soms wordt hier achter de schermen heel veel werk verzet niet zichtbaar voor de lezers.

Terug naar “Praat café”