probleem is dat er specifieke examens zijn voor inspecteurs wegens de specifieke nodig kennis. 't is niet dat iedereen controleur kan worden, hé. Mocht je het hebben over een puur administratieve functie, gaf ik je nog gelijk, maar examens voor inspectiediensten zijn niet voor niets redelijk ingewikkeld ivm andere...Het debat niet vervalsen. Ik heb nergens gezegd dat iedere functie bij de overheid nutteloos is. Het is niet omdat je een aanwervingsstop hebt, dat er geen personeel kan verschuiven naar meer nuttige functies.
je durft dat te betwijfelen, maar kende tot voor kort die dienst totaal niet. Op basis van wat betwijfel je het dan?Dat durf ik te betweifelen, maar kom.
dat is wat jij er van maakt... Ik ben zelf werkgever én economist van opleiding, zoon van een zelfstandige. Maar dan zou ik natuurlijk de mentaliteit hebben dat de werkgever de grote vijand is omdat ik gewoon aangeef dat de controle op misbruik door werkgevers een lagere prioriteit heeft.Deze opmerking in de marge geeft ook een stukje de mentaliteit weer van vele vabkonds-mensen: de werkgever is de grote vijand, die er enkel op uit is om winst te maken op de kap van zijn werknemers! Volledig foute ingesteldheid van de vakbond!
Feit: voor sociale fraude wil men onaangekondigde (onbetwistbare) huisbezoeken toelaten bij werklozen. Voor fiscale fraude is dat niet mogelijk, zelfs geen aangekondigde en er wordt ook met geen woord over gerept om dit toe te laten.
rijm eens "na mijn afstuderen veel gereisd en de bloemetjes buitengezet" met actief zoeken naar werk (in België)?Excuseer? Waar heb ik gezegd dat ik onterecht kinderbijslag kreeg?
hoeveel roerende voorheffing betaal je dan op de meerwaarde op aandelen? Of op de meeste fondsen? Of op Tak 21 en Tak 23 beleggingen?Enkel op de 1e 1800€ interest op spaarrekeningen.en check eens op hoeveel vermogensinkomsten je GEEN roerende voorheffing betaalt?,
met welk cijfermateriaal ben jij hier al afgekomen? 120 miljard? is nergens terug te vinden. 0,6% ? de breuk daarvan ook nergens op gebaseerd.Zucht, gelijk welk cijfermateriaal ik aandraag, jij gaat met andere cijfers afkomen om je grote gelijk te bewijzen.
Mijn cijfers kan je allemaal in het jaarverslag van de RVA of van de RSZ terugvinden. De jouwe?