stroomafschakeling

FreelancerIT

Re: stroomafschakeling

#31 , 11 nov 2014 11:52

En ik die dacht dat dat juist 1 van de redenen was om alles naar een serverpark te verhuizen: de zekerheid dat u wmachines op zijn minst veilig konden worden uitgeschakeld als er al eens stroom uitviel. :-p

wingman

#32 , 11 nov 2014 11:53

We gaan inderdaad niet betalen voor stroom welke we niet kregen en dus ook niet hebben verbruikt. Echter staat er op de factuur ook een deel kosten voor gebruik van het net.
Ik vind dat de uren welke ze ons bewust hebben afgesloten, moeten worden in mindering gebracht op de factuur!

mava105
Juridisch actief: Nee

#33 , 11 nov 2014 12:13

. Echter staat er op de factuur ook een deel kosten voor gebruik van het net.
Dat is geen forfaitair bedrag maar een bedrag in evenredigheid met uw verbruik. Als je dus geen stroom verbruikt, betaal je ook geen netvergoeding.

Reclame

Vandebos

#34 , 11 nov 2014 12:25

En ik die dacht dat dat juist 1 van de redenen was om alles naar een serverpark te verhuizen: de zekerheid dat u wmachines op zijn minst veilig konden worden uitgeschakeld als er al eens stroom uitviel. :-p
Yup, dachten wij ook... blijkbaar zijn er sommigen die snelle winst hoger aanschreven.

FreelancerIT

#35 , 11 nov 2014 13:11

Ik vraag me af in welke mate daar is mee rekening gehouden bij hun plannen voor die stroomonderbrekingen.

FreelancerIT

#36 , 11 nov 2014 13:15

Er is wel 1 ding waar ik me al een hele tijd vragen bij stel. Zoals ik het heb begrepen worden de buurten waar de stroom wordt op uitgeschakeld hiervan op voorhand gewaarschuwd.

Maar als het de bedoeling is om op eventuele pieken te kunnen inspelenis dat toch niet flexibel te noemen?

Terug naar “Praat café”