Achterstand justitie.

LeenW
Topic Starter

Re: Achterstand justitie.

#31 , 16 nov 2014 19:58

Vandaag in de zevende dag de minister van justitie gezien en gehoord. Héél véél problemen bij justitie en niet alleen financieel.
Ongetwijfeld kunt u dan een oplossing voorstellen?

Lanox
Juridisch actief: Nee

#32 , 16 nov 2014 22:46

Vandaag in de zevende dag de minister van justitie gezien en gehoord. Héél véél problemen bij justitie en niet alleen financieel.
Ongetwijfeld kunt u dan een oplossing voorstellen?
Als die morgen in de krant staat zal hij ze zeker voor u hier kopiëren. :-)

Gebruiker21

#33 , 17 nov 2014 10:19

Minister van justitie = politiek = politics.be!!!!

We kennen uw standpunt hier ondertussen, maar meer dan dit tot vervelens toe (en dan druk ik me zacht uit) telkens hetzelfde verkondigen, doet u niet. Hier mag gerust gediscussieerd worden over onderwerpen, maar wat jij doet, valt daar niet meer onder. Je bent op dit moment gewoonweg vervelend voor de andere lezers hier. En neen, het is niet uw standpunt op zich dat vervelend is, het is de manier waarop u dit herhaalt, herhaalt, herhaalt, herhaalt,... die vervelend is. Op politics.be zijn ze dit gedrag gewoon. Ga daar zagen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Chaccamacca
Topic Starter

#34 , 17 nov 2014 11:10

Minister van justitie is toch verantwoordelijk voor justitie? En wat met de tolken die voor de rechtbank moeten komen omdat ze failliet verklaard zijn omdat justitie hun facturen niet betaald? Dat is toch een zaak voor de rechtbank , dus justitie.

Gebruiker21

#35 , 17 nov 2014 12:02

Minister van justitie is toch verantwoordelijk voor justitie? En wat met de tolken die voor de rechtbank moeten komen omdat ze failliet verklaard zijn omdat justitie hun facturen niet betaald? Dat is toch een zaak voor de rechtbank , dus justitie.
Minister van justitie is idd verantwoordelijk voor justitie, maar NIET andersom. Justitie is NIET verantwoordelijk voor de minister. Jij klaagt aan de het beleid inzake justitie (= beleid van de minister) niet deugt, maar daar kan justitie helemaal niets aan doen, maar enkel de politiek = politics.be.

Hoe moeilijk is dat om te begrijpen, man?

Het is alsof jij op forum van een bepaald automerk telkens opnieuw aanklaagt dat de autokeuring hun werk niet doet. Kan allemaal goed zijn, maar daar kan het automerk niets aan doen! Je mag dat wel eens vermelden, maar dit ELKE DAG, dag in dag uit, opnieuw en opnieuw op het forum posten is gewoon VERVELEND!!! Ik denk dat je niet ver meer af bent van een ban, als je zo verder doet... Just my two cents!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Praat café”