gebruikersvoorwaarden!

TheJudge007
Berichten: 366

Re: gebruikersvoorwaarden!

#16 , 10 mei 2016 08:07

Mensen aub laat ons dit forum welke hoog aanzien word, en waar heel wat leerrijke berichten dagelijks in gepost worden, niet bezoedelen door een enkeling, daar moeten we toch onze tijd niet aan verprutsen.
Maak van die "word" ondertussen maar gerust "was". Het is wel geweten dat het hier een beetje te strikt aan toegaat, ik bedoel voor het soort forum dat het is. Enfin, dat hoor ik toch zeggen.

denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#17 , 10 mei 2016 11:06

dit kwam ik deze morgen tegen op een ander forum over het juridisch forum en over de inhoud van een mail .



Aan: 'Bart Demyttenaere - Beheerder Juridisch Forum'
Onderwerp: laster,smaad en eerroof

Bart,
Dat je het druk hebt kan ik aannemen maar dat je zelfs de onbeleefdheid hebt om niet te antwoorden vermoed dat je helemaal geen onderzoek aan het doen bent,of erger je weet al langer met zekerheid dat ik geen 3 aliassen heb en dat het geen poppenspel verhaal was “Ik ben radeloos “

Ik zie vanavond mijn advocaat en wij gaan over tot dagvaarding in laster en eerroof tegen U persoonlijk en tegen het forum. (met copie naar de pers )

Wij gaan veel geld vragen en de publicatie op een duidelijk zichtbare plaats van uw verontschuldigingen en dit voor minstens 1 jaar.

We zullen per deurwaarder laten vaststellen dat ik geen 3 aliassen heb, nog gehad heb en dat we 3 verschillende personen zijn die geen spelletje hebben gespeeld.(die kosten en de gerechtskosten claimen we wel op U wegens de fout dat U uw onderzoek spijts belofte niet kenbaar hebt gemaakt.

Ik zal er voor zorgen dat dit proces ruim de aandacht haalt op internet en pers omdat dit een voorbeeld jurisprudence zal zijn ivm laster en eerroof op forums.

Ik plaats dit zelfde bericht op alle forums die ik ken tot je antwoord.
__________________
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#18 , 10 mei 2016 11:14

Dat komt van het criminele sterfhuisje.
Hij is nu helemaal over de schreef gegaan door privé mail openlijk op een ander forum te plaatsen.
Hiervoor dient mijn inziens een strafklacht met burgerlijke partijstelling te worden neergelegd.
Die man realiseert zich niet dat er nog veel van zijn slachtoffers van destijds rondlopen op deze planeet en
die hem liefst tot humus zien wegrotten.

Dar "andere" forum moet ook aangemaand worden al deze informatie en gezever te verwijderen.
Het is niet het juridisch forum dat in de fout gaat, wel het "andere" forum door privé informatie -
namelijk privé e-mails- niet te verwijderen!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

LeenW
Berichten: 12955

#19 , 10 mei 2016 11:28

Inderdaad onze goede vriend Sterfhuisconsulent (en ik vermoed nog enkele andere accounts), die schijnbaar zijn laatste restje realiteitszin verloren heeft. Ik heb gehoord dat hij inmiddels ook al op 9lives permanent verbannen is, eens kijken hoe lang het op politics.be duurt.

Voor zo'n mensen is die regel om mensen van het forum te weren dus noodzakelijk, anders zou die gewoon door gaan tot het einde der tijden, of tot men hem gaat colloqueren of tot hij effectieve gevangenis krijgt voor zijn fraudeconstructies.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#20 , 10 mei 2016 12:07

Aan zijn grootheidswaanzin gaan we nog leute beleven.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

jef007
Topic Starter
Berichten: 1695

#21 , 10 mei 2016 12:25

ik kan aannemen dat u mensen bant die over de schreef gaan
maar
in regel 6 van uw gebruikersvoorwaarden kan u iedereen bannen die u niet bevallen!
en dat kan mi. niet

LeenW
Berichten: 12955

#22 , 10 mei 2016 12:26

Hoe zou u de regel dan herschrijven, Jef?

Johan Daelemans
Berichten: 301

#23 , 10 mei 2016 14:35

Is dit een dictatuur? Uiteindelijk wel, we zitten met 1 persoon die dit forum opgericht heeft, de verantwoordelijk en (misschien het belangrijkste) de kosten draagt. Dit is met andere woorden geen openbare instelling, maar een privé initiatief. Dat die persoon dan kan beslissen dat er iemand van het forum verwijderd kan worden, vind ik persoonlijk niet meer dan normaal.
Zou die persoon dan best geen forumnaam kiezen die minder algemeen is?
Het is niet gezond dat mensen de indruk hebben op een algemeen forum te zijn aanbeland en vervolgens de regels van één persoon dienen te ondergaan. In deze context is dit eigenlijk niet het 'JURIDISCH FORUM' maar het forum van .... laat ons zeggen, mijnheer X, en indien het ook op die manier zou aangekondigd worden zou dat al heel wat klaarheid scheppen.

LeenW
Berichten: 12955

#24 , 10 mei 2016 14:44

Is dit een dictatuur? Uiteindelijk wel, we zitten met 1 persoon die dit forum opgericht heeft, de verantwoordelijk en (misschien het belangrijkste) de kosten draagt. Dit is met andere woorden geen openbare instelling, maar een privé initiatief. Dat die persoon dan kan beslissen dat er iemand van het forum verwijderd kan worden, vind ik persoonlijk niet meer dan normaal.
Zou die persoon dan best geen forumnaam kiezen die minder algemeen is?
Het is niet gezond dat mensen de indruk hebben op een algemeen forum te zijn aanbeland en vervolgens de regels van één persoon dienen te ondergaan. In deze context is dit eigenlijk niet het 'JURIDISCH FORUM' maar het forum van .... laat ons zeggen, mijnheer X, en indien het ook op die manier zou aangekondigd worden zou dat al heel wat klaarheid scheppen.
Ik begrijp uw punt, maar is dit niet het geval bij elk forum? Bijvoorbeeld een politics.be is bij mijn weten ook een privé-initiatief, geen door de politiek/overheid opgericht forum.

denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#25 , 10 mei 2016 15:18

Ik ken geen forums van de overheid, zelfs trein, tram bus is een privé aangelegenheid, meldpunten ja maar geen forums.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#26 , 10 mei 2016 16:47

Misschien ook nog eens de gebruikersvoorwaarden bekijken alvorens te volharden in de boosheid?

6. Het gebruik van dit forum is een gunst, geen recht. Toegang tot het forum kan op elk moment en aan eender wie om welke reden dan ook zonder enige voorafgaande waarschuwing ontzegd worden.

is dit geen vorm van dictatuur???
Ik geef toe dat die bepaling erg "dictatoriaal" kan overkomen.
Ik geef ook toe dat ze effectief bedoeld is zoals ze kan overkomen.
Die bepaling is een soort "Plan Z" om de site te beschermen tegen die uiterst uitzonderlijke situaties waar iemand het belang van de site schade toebrengt zonder één van de overige regels te overtreden.
In de afgelopen 10 jaar maakten we er nog nooit gebruik van.

Wat het concrete geval i.v.m. "sterfhuisconsulent" betreft: de man (die er zélf voor koos om zijn anonimiteit op te geven) beschikt vast en zeker over expertise, ervaring, connecties, al wat je wil...
Echter, de manier waarop hij zowel hier als op andere websites als via privé-mail tekeer gaat kan niet door de beugel.
Het is jammer voor de man dat hij er niet in slaagt om op een acceptabele manier te communiceren want ik kan me best inbeelden dat hij (hoe discutabel dat ook moge klinken) best wel interessante info kon toevoegen.

Johan Daelemans
Berichten: 301

#27 , 10 mei 2016 19:08


Ik begrijp uw punt, maar is dit niet het geval bij elk forum? Bijvoorbeeld een politics.be is bij mijn weten ook een privé-initiatief, geen door de politiek/overheid opgericht forum.
Dat is dan wel een privé initiatief dat heel wat toleranter is dan dit hier. Nu is het best mogelijk dat men daar meer ervaring heeft met leden die
al wat hebben meegemaakt en al in redelijk absurde situaties al een hoop geduld zijn kwijtgespeeld. Ik zal nu enkel voor mezelf spreken en weet
dat ik het zeer moeilijk heb om te communiceren zonder een sneer te geven naar iedereen die vanaf dag één al klaar staan om u als leugenachtig te bestempelen. Op politics.be heb je dat tussen ons 'gewoon volk' , ook maar ik was wel verbaasd om hier hetzelfde tegen te komen.
Zou het dit forum ook niet dienen om iedereen aan het woord te laten - ook al is het niet volgens de regels van de 'beleefdheid'?

Johan Daelemans
Berichten: 301

#28 , 10 mei 2016 19:10


Echter, de manier waarop hij zowel hier als op andere websites als via privé-mail tekeer gaat kan niet door de beugel.
En als men nu eens de lange tenen zou intrekken en gewoon eens beginnen met te luisteren?

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#29 , 10 mei 2016 19:16

En als men nu eens de lange tenen zou intrekken en gewoon eens beginnen met te luisteren?
"sterfhuisconsulent" maakt ons het luisteren niet echt gemakkelijk.
Dat geldt blijkbaar niet alleen voor deze website, maar ook voor de andere waar hij de afgelopen dagen actief was.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#30 , 10 mei 2016 19:18


Echter, de manier waarop hij zowel hier als op andere websites als via privé-mail tekeer gaat kan niet door de beugel.
En als men nu eens de lange tenen zou intrekken en gewoon eens beginnen met te luisteren?
NEEN. Bedankt. Er zijn grenzen aan alles en die werden zeer ver overschreden.
Luisteren??? Naar de onzin van een grootspreker?
Ik denk eerder aan de slachtoffers die hij heeft gemaakt.

Hierbij betuig ik mijn uitdrukkelijke steun aan de beheerders van het forum.
Zij hebben de juiste beslissingen genomen en hopelijk blijft dat zo.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Praat café”