@vandenbos, wat bedoel je met deze zin
Mocht het zijn dat iemand het echt nodig vindt de moraalridder uit te hangen, voel je vrij me dan contacteren. Daar kunnen we helpen...
Mocht het zijn dat iemand hier op het forum begint met een zedenles over dit probleem te preken, dan volstaat het om me te verwittigen. Iedereen staat het vrij te denken wat hij wenst doch het enige advies dat de beheerders van JF hier wensen te zien is juridisch advies.
die mensen hebben voor de vrederechter verklaard hoe het gegaan is.. hebben dit nu nogmaals verklaard bij de gerechtsdeurwaarder, ik heb dit hier allemaal al neer geschreven.
dan is het misschien wijs aan deze topic een slotje te hangen ik denk dat er op de vraag door j.demoor een professioneel advies is gegeven dat niet meer kan verbeterd worden
als die verklaring is gedaan bij de vrederechter is deze genoteerd en daar kan je een kopie van vragen voor de prijs van 1,5€ per blz. maar voor deze mensen bij de vrederechter een verklaring kunnen afleggen moet er toch al een procedure zijn opgestart
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden