Ik vrees dat u hier zelf een beetje in de fout gaat.
Ik zie niet in hoe omdat ik toch duidelijk de
"ik" vorm gebruikt heb. Het blijft dus mijn mening, zoals uzelf trouwens beaamt.
Wat die paniekreacties van sommige winkeliers betreft op het totaal niet dragen van "enig" masker, zou ik kunnen begrijpen. Het reageren op het dragen van een zgn. schermmasker i.p.v. klassiek mondmasker lijkt mij eerder een onwetendheid van hen zoals ook door u zelf verondersteld word even later in uw antwoord.
Uw mening dat die winkeliers beboet moeten worden is echter wel te gek voor woorden. Mag de politie daar misschien zelf over oordelen wie hier beboet moet worden ? Want laten we even wel wezen: stel ik zie een vermoedelijke drugdeal plaatsvinden in de straat en bel de politie. Indien zij al zouden langskomen en niets vaststellen omdat de zogezegde drugdealers gewoon wat tabak aan het uitwisselen zijn, zou ik dus aanspraak kunnen maken op een boete wegens verkeerde inschatting van mijnentwege ??
Voor mij een reden om die winkeliers op zijn minst te beboeten...
Hier kan ik juist hetzelfde over zeggen als u nl. dat uw mening in deze ook niet zaligmakend is, zoals u mij trouwens zelf onterecht verweet.
Hier komt u erg aanvallend over. Als zijnde iemand die samenwoont met een vrouw met zware psychische problemen vind ik deze commentaar ronduit denigrerend en zelfs ongepast.
Ik begrijp niet wat uw familiale toestand met deze discussie te maken heeft. Mocht iets in mijn vorige post door u echter als aanvallend beschouwd worden kan ik u zeggen dat dat niet mijn intentie was.