Postbedeling straat loopt al jaren mis uitzichtloos

Blaatpraat

Re: Postbedeling straat loopt al jaren mis uitzichtloos

#16 , 03 mei 2021 14:26

Hoog tijd dat Bpost (door PostNL) wordt overgenomen.
Alles wat Bpost aanraakt verandert in miserie.
Zie hun overnames in binnen- en buitenland in het laatste decennium: allemaal verprutst.
Stel die vraag eens aan onze bovenburen.
Die klagen meer over PostNL dan wij over Bpost.

Brievenpost van PostNL in ons land is trouwens ook via Bpost, dus echt vergelijken kan je niet.

WP002

#17 , 04 mei 2021 08:58

BPost gooit haar eigen reputatie te grabbel ...
Welke reputatie?

Als bij ons in de straat de facteur is langsgeweest, is het daarna telkens ruilbeurs.

bosprocureur

#18 , 04 mei 2021 09:04

BPost gooit haar eigen reputatie te grabbel ...
Welke reputatie?

Als bij ons in de straat de facteur is langsgeweest, is het daarna telkens ruilbeurs.
Alsalles goed gaat wel, maar op de duur geven mensen er de brui aan, en ook, wat met de post die in leegstaande postbussen ( onbewoonde huizen)
gestopt wordt ? Al dan niet voorzien van uw handtekening, gezet door de dienstwillige postbode?

Reclame

mbbs1024

#19 , 05 mei 2021 23:27

Zelfde ervaring hier.
Klacht indienen bij Bpost haalde niets uit, na 2 maanden krijg je dan een nietszeggend briefje in de bus, en gebeurt er verder niets.
Na de 5de klacht bij de ombudsman, waarbij ik een foto bijgevoegd had dat de postbode mijn pakje gewoon bovenop de brievenbus (aan de straat) gelegd had, werd het eindelijk ernstig genomen.
Ik kreeg dan een belletje van een Bpost manager van het provinciale hoofdkantoor met excuses, en er werd een andere postbode aangesteld.
sindsdien verloopt alles weer vlot.

Zoveel mogelijk en met alle buren klacht indienen bij de ombudsman dus.

Terug naar “Praat café”