virusverspreiding

delicaat
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

virusverspreiding

#1 , 17 okt 2020 20:11

Begaat de NMBS geen deontologische of juridische fout door de mobiliteit en daardoor de verspreiding van covid-19 over het hele grondgebied aan te wakkeren met het uitdelen van gratis ritten?
Moeten die treinbiljetten niet ongeldig worden verklaard in het licht van de regeringsmaatregelen?

LeenW

#2 , 17 okt 2020 20:53

Dat is geen beslissing van de NMBS maar van de federale overheid. NMBS was initieel ook tegen deze beslissing.

denlowie

#3 , 17 okt 2020 21:12

deze ritten zijn wel gekoppeld aan de rustiger uren, en wie gaat er nu Belgie verkennen als de gehele horeca gesloten is an af maandag .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Thomas Morus

#4 , 17 okt 2020 21:43

deze ritten zijn wel gekoppeld aan de rustiger uren, en wie gaat er nu Belgie verkennen als de gehele horeca gesloten is an af maandag .
De weight-watchers en de getuigen van Jehova.
Zachte heelmeesters maken lelijke wonden.

denlowie

#5 , 17 okt 2020 21:57

Ja je heeft altijd profiteurs om eens gratis te reizen, er is 1 heen en 1 terug in de maand dus ???
En Gratis is zeer gewild zelfs in de supermarkten .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105

#6 , 18 okt 2020 09:18

Zou men nu niet beter deze gratis ritten verlengen met dezelfde periode dat de horeca is gesloten? Ik ontvang tegenwoordig regelmatig reclame van NMBS voor hun city-trips. Wat ben je met gratis ritten als alles is gesloten. Is blijkbaar een complot van de overheid om hun gratis ritten niet te hoeven vergoeden aan de NMBS :mrgreen:

Thomas Morus

#7 , 18 okt 2020 11:56

Gratis bestaat niet.
Dat was een dwaling van een Limburgs politicus die intussen verdronken is in het Albertkanaal.
Zachte heelmeesters maken lelijke wonden.

think

#8 , 19 okt 2020 14:01

Gratis bestaat niet.
Dat was een dwaling van een Limburgs politicus die intussen verdronken is in het Albertkanaal.
Ik ken wel een politicus, die zich belangloos ( lees gratis ) ter beschikking stelde van een internet provider.
Wie ben jij, om over mijn leven te oordelen, ik ben nu eenmaal niet perfect, en zal dat ook nooit zijn, maar zorg eerst dat jouw handen en geweten schoon zijn, voordat jij naar mij gaat wijzen.

Terug naar “Praat café”