Ben van het zelfde gedacht.
Met andere inzichten , die soms niet 100% juridisch zijn maar wel van betekenis kunnen zijn voor de topicstarter, wordt omgegaan op een degenererende manier. Er wordt op de man gespeelt en niet meer op de bal. En sommige zijn in deze manier van benaderen dan zeer herkenbaar.
Hier wil ik toch ook nog aan toevoegen dat dit ook geldt voor mezelf en mijn mede "moderatoren". Wij doen bovendien ook nog heel wat werk achter de schermen, het verplaatsen van topics naar de juiste categorie, het verwijderen van spamberichten (dat zijn er eigenlijk nog heel veel) en algemeen overleg. Ook zonder enige vergoeding. Zoals u zegt, we doen het voor de bedankjes.De reacties hierboven verheugen mij ten zeerste.
Behalve deze van de MODERATOR - JURECA.BE welke door zijn reactie echt bevestigt waarom deze topic belangrijk is. En bewijst het non-respect voor de leden die zich dagelijks inzetten om TS'ers te helpen en mogelijke oplossingen te zoeken ( ten koste van energie en opzoekwerk ).
En dat leden dikwijls zeer goed werk leveren ( kan men dagelijks vaststellen ) en als men zelfs bedankjes langs private ontvangt; daar doen wij het voor.
Zoals al enkele keren herhaald, zijn wij daar zelf vragende partij voor, maar is dit niet mogelijk zonder technische interventie van de webmaster.Beste LeenW met alle respect, maar waar we het over hebben in dit topic.Hier wil ik toch ook nog aan toevoegen dat dit ook geldt voor mezelf en mijn mede "moderatoren". Wij doen bovendien ook nog heel wat werk achter de schermen, het verplaatsen van topics naar de juiste categorie, het verwijderen van spamberichten (dat zijn er eigenlijk nog heel veel) en algemeen overleg. Ook zonder enige vergoeding. Zoals u zegt, we doen het voor de bedankjes.De reacties hierboven verheugen mij ten zeerste.
Behalve deze van de MODERATOR - JURECA.BE welke door zijn reactie echt bevestigt waarom deze topic belangrijk is. En bewijst het non-respect voor de
Ik wil mij ook niet verschuilen achter de webmaster zoals door iemand anders gesuggereerd werd, maar dit is gewoon de realiteit.
Waar staat ergens vermeld of kenbaar en zichtbaar voor iedere gebruiker, dat u moderator bent en dat er ook nog medeoperators zijn?
Wij hoeven uw echte naam niet te weten, maar wel dat LeenW moderator is en dat kan je alleen tonen als bij je naam Moderator staat en dat is duidelijk voor iedereen. Moet echt moeilijk zijn om toe te geven aan regels en verzuchtingen van gebruikers.
Er zal wel "verbintenissenrecht" bedoeld worden.En dat "verbindingsrecht" , hoe brengt u dit in verband met een deelname aan een forum als dit?
Een vraag die ik mij nu stel, toegegeven, als volslagen leek : Wat is trouwens verbindingsrecht, wat houdt dat in ?
Ik ben het daar niet mee eens, de vorige kern van juridisch forum was extreem links. Ik kan enkel spreken over het subforum huren maar dat is in mijn ogen veel neutraler geworden. Vroeger moest er serieus tegengas gegeven worden om al de 'links' geïnterpreteerde wetgeving te nuanceren. Moderators zoals Vandebos en JPV waren zonder twijfel linkse rakkers. Uit de berichten van moderators Franciscus en LeenW kan je geen politieke voorkeur afleiden. Het evolueert dus zeker positief. Ze zijn juist gekozen, doe zo voort.Een vijfde poging, gelukkig had ik deze keer wel mijn antwoord gekopieerd:
Ik stel voor dat we dit topic even laten "afkoelen". Ik ben reeds sedert 26.11.2005 lid van dit juridisch forum. Ik heb dit forum dus wel zien evolueren. Aanvankelijk is dit forum ontstaan uit enkele opportunisten die zich zich hadden voorgenomen om op een eenvoudige en verstaanbare manier een antwoord te bieden op vragen van juridische dan wel administratieve aard van Jan en Miek Modaal. Het forum kende een expansieve groei. Experten sloten zich aan en trachtten samen met de oprichters een forum uit te bouwen dat antwoorden gaf op heel wat vragen. Jammer genoeg heb ik moeten vast stellen dat de kwaliteit van dit forum er toch wel op achteruit is gegaan nadat dit forum werd overgenomen door Jureca.be. Ik ga dit niet aan personen wijten, doch eerder aan het gebrek van een echte structuur, rangorde. Persoonlijk zie ik als enige oplossing om uit deze impasse te raken dat het schrappen van topics enkel nog kan door de hoofdmoderator op voorspraak van kernleden en in overleg met juristen binnen dit forum. Ook leden moeten kunnen vragen dat een topic wordt afgesloten omdat men dit zelf wil, omdat men voldoende antwoorden heeft ontvangen, omdat het ontaardt of discriminerend dan wel racistisch wordt. Dit garandeert ook een zekere objectiviteit/ neutraliteit, alhoewel dit nooit echt kan gegarandeerd worden. Dit betekent dat enkel de hoofdmoderator moet vermeld worden. Verder vind ik het persoonlijk uiterst belangrijk te vermelden waarom een topic wordt gesloten en/of in het uiterste geval, wordt verwijderd.
Wat Jan zegt over Piet, zegt meer over Jan dan over Piet.Ik ben het daar niet mee eens, de vorige kern van juridisch forum was extreem links. Ik kan enkel spreken over het subforum huren maar dat is in mijn ogen veel neutraler geworden. Vroeger moest er serieus tegengas gegeven worden om al de 'links' geïnterpreteerde wetgeving te nuanceren. Moderators zoals Vandebos en JPV waren zonder twijfel linkse rakkers. Uit de berichten van moderators Franciscus en LeenW kan je geen politieke voorkeur afleiden. Het evolueert dus zeker positief. Ze zijn juist gekozen, doe zo voort.