Bericht aan Tom

Lanox
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Bericht aan Tom

#1 , 2 weken 9 uur geleden (12 mar 2019 17:42)

Beste Tom,

leuk voor jou dat je je niks aantrekt van de deactivatie van je account, maar stop er alstublieft mee om discussies op of verder te zetten via privéberichten als je zelf de ontvangst ervan gedeactiveerd hebt.

En for the record, lees en herlees een bericht voor je er weeral uit de lucht gegrepen conclusies aan verbindt.

Mvg,

Lanox

BloodNight

#2 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 09:51)

Persoonlijk vind ik het spijtig dat Tom niet gewoon terug mag komen.... De berichten van Tom waren met momenten hard maar ook vaak nodig...

denlowie

#3 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 09:57)

Persoonlijk vind ik het spijtig dat Tom niet gewoon terug mag komen.... De berichten van Tom waren met momenten hard maar ook vaak nodig...
Tom is al van dag één terug!

En waarom niet ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

WizardGandalf

#4 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 12:48)

Ik WAS terug, maar geef er de brui aan. Dit is mijn laatste bericht (en ECHT het laatste bericht. Niet zoals Inazuma eerst wat klagen, maar na een week gewoon terug posten). De (trouwens tijdelijke, niet permanente) ban die ik kreeg was ENKEL en alleen omdat ik het oneens was met Inazuma en deze laatste zijn beklag daarover moest doen. Ik heb NERGENS één beledigend woord naar wie dan ook gepost. Enkel gezegd dat ik een andere mening had. Ik heb aan "Jureca" gevraagd welk bericht de aanleiding tot de ban was, maar nooit een antwoord gekregen.

De enige uitleg die ik kreeg was "We hebben een groep getrouwen die het zo beslist hebben." Wie dit zijn, daar wilden ze geen uitleg over geven. Er zijn ondertussen ook mensen, zoals Lanox die gewoon viseren om te viseren. Met dit account is ook nog NERGENS ook maar één scheef woord naar een ander forum lid toe geuit (onder mijn vorige account trouwens ook niet), dus ik heb geen flauw idee wat er Lanox zo stoort? Ik blijf het tot treurens toe herhalen: dit is een DISCUSSIE forum en meningen, zelfs als ze fout zouden zijn, moeten geuit kunnen worden en men moet met het nodige fatsoen een discussie kunnen voeren. Velen hier (gelukkig niet allemaal) ontbreken echt een basis aan debat-mentaliteit en vervallen bij het minste meningsverschil in verwijten en persoonlijke aanvallen.

Inazuma ging zijn bijdragen stopzetten, maar eens de moderatoren mijn account een (trouwens tijdelijke) ban oplegden, postte hij terug vrolijk verder. Met andere woorden: hij heeft zijn slag thuis gehaald om een forum member dat Inazuma's grote gelijk soms in vraag durfde stellen, kwijt te spelen. Daarna heb ik Jureca ook gevraagd om mijn oude nickname gewoon te verwijderen van het forum. Ik gebruik deze immers ook op tal van andere fora (die wel op een deftige manier gemodereerd worden) en wou die nick niet gelinked zien aan, (pardon my french) deze slecht gemanagede kindertuin.

Wat de druppel was om er gewoon mee te kappen waren de belediging van Inazuma aan het adres van alle parkeerwachters (ze zouden volgens hem afressief zijn en gerecruteerd in de "onderste lagen van de maatschappij"). Een belediging die ik gemeld heb aan Jureca, maar gewoon mocht blijven staan.

Sorry, maar als dat de manier van modereren is op een forum, namelijk dat de vriendjes van de moderatoren mogen beledigen tegen de sterren op, maar dat anderen geband worden omdat ze op een beleefde manier een andere mening poneren, dan is dit forum het echt niet meer waard om mijn tijd in te steken.

Het was leuk zolang het forum nog door Bart in leven gehouden werd, maar nu een commercieel bedrijf als Jureca het overgenomen heeft, is het wel duidelijk dat de eerste bezorgheid is om zoveel mogelijk mensen naar het forum te lokken, die hopelijk ook gebruik maken van hun betalende service. Ik heb niet langer zin om mijn kostbare tijd in zo'n business-model te steken waar enkel Jureca aan verdient, zeker niet als ik merk dat ze het soort beledigingen die Inazuma de wereld instuurt, gewoon laat staan.

Voila, tot daar mijn kijk op de zaak. Geen idee hoe lang dit bericht gaat blijven staan. Ik ga het me verder ook niet echt aantrekken. Aan de mensen die het goed menen op het forum: nog veel plezier en hopelijk kunnen jullie nog veel mensen helpen! Aan zij die hier enkel zijn om hun grote gelijk keer op keer te willen bewijzen: , en aan Jureca: jammer dat jullie het werk van Bart naar de verdoemenis aan het helpen zijn. Ikzelf ga mij terug meer bezig houden met de fora (de meesten film-gerelateerd en internationaal) waar ik nog echt plezier aan beleef en waar de leden met respect met elkaar omgaan onder het toeziend oog van neutrale en goede moderatoren.

Toedeloe!

P.S. Lanox, niemand verbiedt je om ook uw privé-berichten uit te schakelen. Ikzelf heb geen behoefte om er te ontvangen. Punt. Jij hebt daar verder niets over te beslissen. Ik heb jou één bericht gestuurd met volgende inhoud:
Dus jij vind het normaal dat de [Pesoonlijke info over Inazuma] op een juridischforum zo maar even alle parkeerwachters beledigd? En dit is dan de persoon die moderatoren moet afdreigen met "ik post niets meer als die of die persoon geen ban opgelegd krijgt"? En moderatoren gaan daar gewoon in mee? Het gaat echt de slechte kant uit met dit forum, hoor...
Dit voor alle transparantie naar andere forumleden toe.
Laatst gewijzigd door WizardGandalf op 13 mar 2019 13:17, 3 keer totaal gewijzigd.
あなたは法的問題を解決する必要はありませんか?
---- Wizard Gandalf ----
あなたは法的問題を解決する必要はありませんか?

meeboo

#5 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 13:05)

het is woensdagnamiddag...moeten de kindjes dan niet buiten spelen?

spijtig van je beslissing, ik kon je input waarderen en deel je mening betreffende de discussiefunctie van het forum (hoewel jij er wel steeds naar streefde het laatste woord te hebben).

asperger

#6 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 13:19)

het is woensdagnamiddag...moeten de kindjes dan niet buiten spelen?

spijtig van je beslissing, ik kon je input waarderen en deel je mening betreffende de discussiefunctie van het forum (hoewel jij er wel steeds naar streefde het laatste woord te hebben).
Mag ik in herinnering brengen dat de webmaster er destijds de aandacht heeft op gevestigd dat dit in de eerste plaats een juridisch forum is
en geen echt discussieforum? Door ellenlange discussies die meestal juridische grondslag ontberen werd al menig vraagsteller in totale verwarring gebracht.
Niemand is nutteloos. Je kunt altijd nog dienen als slecht voorbeeld.

LeenW

#7 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 13:22)

Goed, iedereen heeft zijn zegje gedaan, hiermee kunnen we afsluiten.

JurecaBE
Juridisch actief: Ja

#8 , 1 week 6 dagen geleden (13 mar 2019 14:59)

Bericht van Inazuma is aangepast.
Ik ben echter niet 24/7 beschikbaar dus bij problemen kan u mij altijd een PB sturen
JurecaBE
moderator
moderator

Terug naar “Praat café”