PDF naar een forumlid doorsturen?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: PDF naar een forumlid doorsturen?

#16 , 14 dec 2018 09:46

Door ze te wissen en je vuilbak te legen !
Zo vernietig je niets, hé. Als je een goed geheugen hebt (of het was een makkelijk te onthouden e-mail adres), kan je de volgende dag zo weer een mailtje sturen als je wil.

Het zou straf zijn als je het e-mail adres / e-mail account van iemand anders kan "vernietigen" (ik zou er al veel "vernietigd" hebben, moest ik da tkunnen :lol: ).

Maar wat je bedoelt is dus dat je het gebruikte e-mail adres niet meer opslaat op uw eigen computer, zodat je er achteraf geen mail meer naar kan sturen (als je het e-mail adres niet onthouden hebt). De bedoeling is aardig van jou, maar verder vrij nutteloos. Zelfs als het e-mail adres nog ergens op uw PC staat: stuur er gewoon nooit geen mail meer naar, en je hebt net hetzelfde effect.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 14 dec 2018 09:53

Juist dit bedoelde ik, er staan geen adressen op mijn computer van mensen die ik ooit een dienst heb bewezen.

Ik heb altijd voorzichtig geweest met namen en adressen van klanten
Heb ooit drie invallen gehad en dan weet je waar de klepel hangt
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 14 dec 2018 10:02

Ik heb altijd voorzichtig geweest met namen en adressen van klanten
Heb ooit drie invallen gehad en dan weet je waar de klepel hangt
Voor dat soort gevallen is het inderdaad handig, maar dan moet je ook de verzonden e-mails uit uw e-mail account halen, natuurlijk. Maar in extreme gevallen kunnen gerechtelijke diensten uw e-mail verkeer nog altijd natrekken (bij de bron: uw mail provider) en alsnog te weten komen naar wie je allemaal mails gestuurd hebt.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6854

#19 , 14 dec 2018 10:06

Ook de inhoud ?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#20 , 14 dec 2018 10:08

Maar in extreme gevallen kunnen gerechtelijke diensten uw e-mail verkeer nog altijd natrekken (bij de bron: uw mail provider) en alsnog te weten komen naar wie je allemaal mails gestuurd hebt

.
Wij zijn nu ook geen criminelen hé met iemand een mailtje te sturen om hun te helpen doe je niks verkeerd.

En ondanks alles heb ik toch een blanco straf blad, en geen enkele veroordeling op mijn naam !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 14 dec 2018 10:08

Ook de inhoud ?
Technisch gezien wel (tot een bepaalde periode in het verleden, geen idee meer hoe lang providers deze gegevens moesten bewaren). Maar 'k weet niet meteen of de gerechtelijke diensten die inhoud ook zomaar mogen opvragen (privacy gewijs).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#22 , 14 dec 2018 10:10

Wij zijn nu ook geen criminelen hé met iemand een mailtje te sturen om hun te helpen doe je niks verkeerd.
Vandaar dat ik zeg "in extreme gevallen". Weinig kans dat men mijn e-mail verkeer gaan natrekken, denk ik. Maar als je ooit een terrorist een mailtje stuurt om hem te helpen, heb je een andere situatuie ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

johan V
Berichten: 174

#23 , 14 dec 2018 18:25

met het lezen van de vraag en de antwoorden heb ik nog eens hartelijk kunnen.Dat mag ook eens,he

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#24 , 15 dec 2018 14:44

Gewoon verwijderen van je systeem vermoed ik? Tenzij u een simpeler methode kent?
Och, nu ben ik mee. Je bedoeld dat je zelf dat mail-adres 'vergeet' en alle info waar je dat kan terugvinden in de vuilbak gooit.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#25 , 15 dec 2018 14:48


Wij zijn nu ook geen criminelen hé met iemand een mailtje te sturen om hun te helpen doe je niks verkeerd.

En ondanks alles heb ik toch een blanco straf blad, en geen enkele veroordeling op mijn naam !
Idem hier, maar daar koop je echt niks mee. Kijk maar wat voor rotzooi ik al naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.

jefke007
Berichten: 1812

#26 , 15 dec 2018 15:19

dat zal te gemakkelijk zijn! Ts kennende!
Idem voor jou hé jefke. Mag ik even jouw E-mail adres? Wat inzicht in de zaak zou je goed doen.

jefke en je zijn 2 VERSCHILLENDE forumleden, dat is om het makkelijk te maken he

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#27 , 15 dec 2018 15:36

dat zal te gemakkelijk zijn! Ts kennende!
Idem voor jou hé jefke. Mag ik even jouw E-mail adres? Wat inzicht in de zaak zou je goed doen.

jefke en je zijn 2 VERSCHILLENDE forumleden, dat is om het makkelijk te maken he
Goed dat je dit opmerkt. Ik zal vanaf nu duidelijk het onderscheid maken. Mijn fout.

Terug naar “Praat café”