Negatieve intrest bij periodieke renteherziening

Negarente770
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Negatieve intrest bij periodieke renteherziening

#1 , 21 okt 2018 15:07

Hey allemaal,

ik zit met eenzelfde probleem van negatieve intrest op mijn hypothecair krediet dat mij door mijn bank KBC wordt geweigerd.

Op dit en andere fora lees ik berichten sinds 2016 over identieke situaties met Axa en Belfius, maar niets over KBC. Nochtans is ook in mijn contract sprake van ‘onbeperkte’ rentedaling bij herziening.

Mijn brieven naar KBC met verwijzing naar allerhande publicaties (waaronder standpunt van minister Kris Peeters) hebben niets uitgehaald. Ik kreeg wel steeds keurig antwoord, maar that’s it...!

Ik wens de zaak voor de rechtbank te brengen en nam hiervoor al contact met een advocatenkantoor. Ze zijn bereid te werken op basis van ‘no cure-no pay’ voor zover het leningscontract effectief in een ‘onbeperkte’ rentedaling bij herziening voorziet.

Voorwaarde is wel dat er voldoende mensen zijn die zich hierbij aansluiten. Zijn er nog kandidaten die voor hun rechten willen gaan...?

Mvg

jefke007
Berichten: 1812

#2 , 22 okt 2018 11:43

dacht dat no cure no pay in belgie verboden was

SomTingWong
Berichten: 136

#3 , 31 okt 2018 10:52

Hoeveel nadeel heeft u hierdoor en weegt dat op tegen een hoop kosten? Wees blij dat je gratis geld kan lenen, iemand met geld is men aan het pluimen. De grootste georganiseerde criminaliteit in de wereld is geldontwaarding.

Reclame

jefke007
Berichten: 1812

#4 , 31 okt 2018 16:14

ik vind nu wel wet is wet , ook voor de banken

wel schandalig dat ze dat maar aan hun laars kunnen lappen, waar zit Kris Peeters om dat op te lossen
Die is teveel met zijn "verhuis" naar "Europa" of Puurs bezig misschien ?

Terug naar “Praat café”