er kan niemand ontkennen dat het fout gaat in onze maatschappij, als vader van 3 kinderen vind ik het verschrikkelijk, om te zien hoe kinderen worden vermoord voor een mp3, een sigaret, of voor iets anders.
de daders, gaan naar een gesloten instelling, waar ze gratis eten, naar top-voetbalmatchen gaan kijken en andere geldverspillende (voor de belasting betaler) bezigheden voorgeschoteld krijgen.
in het gevangenissen, krijgen ze internet, tv, poepkamertje, sport en andere leuke dingen voorgeschoteld, ok, ze hebben geen vrijheid, maar ondertussen moeten ze toch ni werken, bovendien kosten ze wel veel geld.
waarom zoveel luxe, waarom geen water en brood, geen internet en tv
waarom werken ze niet in de gevangenis?
waarom zijn er gevangenen die een moord begaan, en na vijf, zes jaar alweer vrijkomen, omdat ze zogezegd spijt hebben? waarom worden er geen gevangenissen bijgebouwd?, levert meer werk op,ik heb ergens gelezen dat gevangenen zelfs recht hebben op werkloosheidsvergoeding, klopt dit???, geen plaats in de gevangenissen, waarom verbouwen ze geen asielcentrum tot gevang, waarom moeten 17J niet naar een gevang?
waarom doen de politiekers hier niks aan, de agenten willen wel hoor, maar ze mogen niet, als ze te hard optreden, kunnen ze sancties krijgen
kan een gewone werkmens klacht indienen tegen de politiekers?, ik vind dat zij er tot bijdragen, tegen de onveiligheid op de straat, strengere straffen, zouden helpen tot een betere wereld, maar in belgie mag je alles, "organisatie van mensenrechten" wat doen jullie eigelijk voor de slachtoffers en nabestaanden, deze hebben er niet voor gekozen, de daders wel