probleem veiigheidscertificaat

asperger
Topic Starter
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

probleem veiigheidscertificaat

#1 , 22 apr 2017 15:17

Ik krijg telkens een melding dat het het veiligheidscertificaat van deze website niet meer geldig is.
Is er een probleem? Is de website gehackt?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 22 apr 2017 15:27

Hier krijg ik die melding ook, waarschijnlijk is het SSL certificaat verlopen waardoor de https niet meer geldig is.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 apr 2017 15:31

Hier bij mij is dit ook zo

Met chrome kan ik er totaal niet op.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame


sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#5 , 22 apr 2017 23:45

Bericht krijg je op elke pc en elke webbrowser, edge, chrome, firefox, opera etc.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 23 apr 2017 00:13

Opgelost door een elfje :D

bosprocureur
Berichten: 6853

#7 , 23 apr 2017 08:53

Bedank het elfje in mijn naam, in ieders naam neem ik aan. Die berichtjes maakten me behoorlijk ongerust

PS Horen die elfjes ook bij de erfgoeddag, of bestaan ze nu nog?

eylis
Berichten: 8836

#8 , 23 apr 2017 09:44

en ik had een héél vreemde blokkering...ik kreeg steeds het vreemde bericht dat mijn PC-klok voorliep op de klok van het JF. Ik probeerde als een gek mijn PC-klok gelijk te zetten, maar dat lukte natuurlijk niet omdat de seconden steeds verder tikten....Dankuwel JF-Elfje om het op te lossen!

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#9 , 23 apr 2017 09:50

Bericht krijg je op elke pc en elke webbrowser, edge, chrome, firefox, opera etc.
Op Safari kreeg ik niets.
Misschien een reden om nog meer ongerust te zijn dan als je de meldingen wél kreeg.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#10 , 23 apr 2017 09:55

Ik maak me daar geen zorgen in, de PC waar ik mee op internet ga daar kan niks mee gebeuren, er staat niks belangrijks op !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Praat café”