eis blanco strafblad

soms
Topic Starter

eis blanco strafblad

#1 , 23 sep 2014 22:22

mijn strafblad dateert van 1995 denk ik. eender gezegd mijn stom gedrag stopte rondt 1992.
en ik kreeg een klik in mijne kop op 1995 ' totaal gedaan, en laat me boeten voor mijn daden want ik kan er niet mee leven.
-----------------------------------------------
Als voorbeeld :
van ca 95 tot nu 2014 help ik mensen waar ik kan, het is sterker dan me zelf. het is een drang die ik niet kan stoppen.
of als ik iemand iets zie pieken in de winkel , dan betaal ik alles, plus nog van alles er boven op.
ik wil dit totaal niet , maar het is sterker dan me zelf.

in plaats van een fiets te pieken dan koop ik je er een , al moest ik mijn broek van mijn gat verkopen. zo leef ik nog steeds.
en soms is het niet leefbaar medelijden te hebben met wat ik soms zie.

-------------------------------------------------
nu jaren later.. als er iets is toeval controle of etc , dan confronteren de flikken me steeds me de volgende slogan " Mr geeft een proper strafblad "
en dit ben ik beu. kots beu soms denk ik ' ik wil niet meer leven en denk aan oplossingen. en bezuip me.
ik ben die hun slogan beu. en ben het ook beu dat aan 3de gaan vertellen over mijn strafblad. het moet stoppen.

Het moet eens en voor altijd gedaan zijn, met mensen hun verleden boven te halen.

- Waarom ik nog nooit een blanco aan gevraag heb is :
uit angst wat erop staat. en uit angst dat ik het niet zou krijgen.
ik wil gewoon weg uit die flikken hun computer. ( zijn hier top hackers ? ) <- grapje maar toch het is niet meer leefbaar.

De Flikken gaan er steeds van uit, u deed dit x tal jaar geleden, dan bent u nog zo. en we sparen u niet, en vertellen het dan ook aan 3de"n
zelfs dit : uw advocaat aanvaard €€ als je snapt wat ik bedoel. voor iemands verleden.
hebben wij geen recht op een nieuw proper leven ? moeten we nu echt gans ons leven , leven met dit.
zou het dan niet beter zijn een Wereld stoot uit te halen en gedaan er mee.
als ze toch ons leven zo beheren en bekijken , dan ben ik het niet waardig dat ik rond loop.

waar is hun zwijg plicht.
Flikken zijn flikken en hebben niets te zoeken in ons verleden en idem voor advocaten.
Tussen pot en pinte geven en vertellen ze wie je bent. en ik kan het bewijzen. mr x is maar dit dat en let op.

hoelang duurt het eer ze niets meer kunnen zien in hun lame computerke ??
ik wil een goedgedrag en zenden papierke.

voor de flikken : Heilig zijn jullie zeker niet. ik zal openbaren binnen kort wat ik weet , als je nog lang een mens zijn verleden boven haalt.
en er dan nog fier op bent ook. en ons te schande brengt tegen over Derden.

Derden hebben niets te zien met ons strafblad. is het niet tegen of voor ons waar die derden bij zijn. HET MOET STOPPEN.

LeenW

#2 , 23 sep 2014 23:07

Als politiemensen iets dat onder hun beroepsgeheim valt openbaar maken, moet u klacht indienen bij het Comité P.

Betreffende het strafblad, vraag eerherstel aan, een andere oplossing is er niet. Een nee hebt u, een ja kunt u krijgen.

soms
Topic Starter

#3 , 24 sep 2014 01:36

Als politiemensen iets dat onder hun beroepsgeheim valt openbaar maken, moet u klacht indienen bij het Comité P.

Betreffende het strafblad, vraag eerherstel aan, een andere oplossing is er niet. Een nee hebt u, een ja kunt u krijgen.

eerherstel hm.. ziet er interessant uit. ik zal daar werk van maken
ty

Reclame

x.shot

#4 , 24 sep 2014 17:25

Eerherstel is éénmalig.
Braaf zijn nadien dus ;-)

Eerherstels is niet éénmalig, hangt ervan af waarvoor je het aanvraagt....

Meer informatie over het eerherstel kan je hier vinden: https://www.jureca.be/gratis-juridisch- ... eerherstel
Een verzoekschrift of brief tot eerherstel aanvragen kan hier: https://www.jureca.be/juridische-produc ... eerherstel

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#5 , 26 sep 2014 13:04

-----------------------------------------------
Als voorbeeld :
van ca 95 tot nu 2014 help ik mensen waar ik kan, het is sterker dan me zelf. het is een drang die ik niet kan stoppen.
of als ik iemand iets zie pieken in de winkel , dan betaal ik alles, plus nog van alles er boven op.
ik wil dit totaal niet , maar het is sterker dan me zelf.

in plaats van een fiets te pieken dan koop ik je er een , al moest ik mijn broek van mijn gat verkopen. zo leef ik nog steeds.
en soms is het niet leefbaar medelijden te hebben met wat ik soms zie.

-------------------------------------------------
Heu... en hiervoor krijg je een strafblad??? Ben ik de enige die niet kan volgen? Iemand geld geven of voor iemand een fiets kopen is NIET strafbaar.

U mag uiteraard uw gal spuwen hier, maar er zal toch wel iets op uw strafblad staan dat WEL effectief strabaar is, hé?

Verder: als u zo veel in contact komt met de politie, is er toch iets aan uw levenswijze die niet klopt, hoor. Ikzelf ben in mijn leven welgeteld 4 keer in contact gekomen met de politie:

1. Wijkagent die domicilie controleerde toen ik ging samenwonen met mijn vriendin.
2. Een routine controle van de papieren van de wagen. => Alles in orde.
3. Wijkagent die domicilie controleerde toen we een huis gekocht hadden en net verhuisd waren.
4. Alcoholcontrole rond de kerstdagen. => Alles in orde.

Met de wijkagenten heb ik telkens wel een klapke gedaan op de moment zelf. Bij de verkeersonctroles beperkte de conversatie zich tot "Goedenavond meneer. Jazeker, alstublieft meneer. en Nog ne prettigen avond meneer." Op die momenten werd er ook niet gekeken of ik wel of niet een strafbald had.

Het feit dat jij dus regelmatig in een situatie komt dat er politie bij komt kijken die dan ook nog eens uw strafblad opvraagt, wil toch iets zeggen, niet?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 okt 2014 12:22

Controle van een strafblad gebeurd op kantoor.
Wat wel kan is nazicht ANG - politiecomputer.

Als u naar een bepaald programma kijkt op een bepaalde zender kan u duidelijk horen wat ze direct op hun scherm kunnen zien en wat ze moeten aanvragen.

Ik weet dat in ANG nog teveel zaken van vroeger staan die moeten geschrapt worden - bevoegde dienst is privacycommissie bij fouten.
Lokale politie of Federale politie eenheden kunnen dat niet maar kunnen wel via het Lokaal Informatie Kruispunt ==> naar het Algemeen Informatie Kruispunt.

http://www.jobpol.be/home/vacancy_print/id/2255" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Praat café”