Gerecht te veurne.

Chaccamacca
Topic Starter

Gerecht te veurne.

#1 , 12 aug 2014 19:06

Ik had hier een bericht gepost in verband met het gerecht te Veurne en de VTM reportage maar mijn bericht is verdwenen.
Is er iemand die weet hoe het verhaal verder gaat?
Ik ben benieuwd en ik denk dat er nog mensen zijn die graag het vervolg zouden weten.

mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 aug 2014 20:04

Ik ben benieuwd en ik denk dat er nog mensen zijn die graag het vervolg zouden weten.
Dacht van niet.

LeenW
Topic Starter

#3 , 12 aug 2014 21:23

Als een moderator uw bericht verwijdert, is het niet echt de bedoeling dat u het gewoon opnieuw post.

Reclame

Chaccamacca
Topic Starter

#4 , 12 aug 2014 21:40

LeenW, bent u moderator?

Chaccamacca
Topic Starter

#5 , 24 aug 2014 20:35

Is dit een potje dat beter gesloten blijft?

Vandebos

#6 , 24 aug 2014 21:03

LeenW is geen moderator maar ondergetekende wel.

Uw vorig bericht werd niet verwijderd vanwege potjes die dicht moeten blijven, schandalen die best in de vergetelheid verdwijnen of andere onzin. Het werd verwijderd omdat het in feite een samenvatting vormde van de bedoeling van uw schijnbare aanwezigheid op dit forum; het in twijfel trekken van de werking van justitie in het algemeen door het vermelden van enige schandalen die op dit ogenblik via de geijkte kanalen worden behandeld. Soms heeft u deze zelfs niet nodig om uw mening te verkondigen dat justitie niets anders is dan één pot corrupt nat...

Ingeval u nog twijfelt, dit is een forum waar er wordt getracht posters een zo gedegen mogelijk nuttig advies te verschaffen hangende een juridische situatie die zij ervaren, niet een forum waar iedere thread een uitnodiging vormt om eventjes zijn gal te komen spuien en daarna, voldaan van een mentale zelfbevrediging, even wat anders te gaan verrichten en de poster in kwestie achter te laten met een nietszeggende inhoudsloze post die hem/haar geen millimeter vooruit helpt. Het feit dat er een praatcafé bestaat wil niet zeggen dat dit subforum voor dit soort van semantiek openstaat.
Voor alle andere posts dan deze die een threadstarter op een constructieve informerende wijze verder helpen bestaan er tientallen andere fora waar u ongetwijfeld gelijkgezinden zal tegenkomen. Ik denk dan aan http://www.politics.be" onclick="window.open(this.href);return false; of de diverse commentaaropties die populaire dagbladen aanbieden en zou u dan ook van harte willen aanraden JF enkel nog te gebruiken voor die kernfunctie die haar eigenaar en haar moderatoren voor haar gereserveerd hebben.

Ik hoop dat de boodschap duidelijk is?

Vandebos.

Terug naar “Praat café”